Історія української компанії "ВЕСНА", що спеціалізується на пошиві та продажі модного жіночого одягу, розпочалася в 2000 році з відкриття одного великого магазину. За 12 років діяльності на ринку "ВЕСНА" розширила мережу до 6 магазинів. Спершу одяг торговельної марки відшивався на інших українських фабриках, та в 2008 році компанія запустила власне виробництво у Києві. Тепер "ВЕСНА" пропонує українським підприємцям партнерську співпрацю.
"У нас дуже гнучкі умови співпраці. Якщо оптовий покупець має мультибрендовий магазин і хоче частину асортименту купити у нас, то мінімальна сума замовлення повинна становити 5 тис. грн (за умови оптових цін), - розповідає директор торгової мережі "ВЕСНА" Тетяна Рогатюк. - Якщо ж підприємець хоче відкрити магазин під нашим брендом, то мінімальне замовлення становить 20 тис. грн. Це не дивно, адже магазин повинен бути добре укомплектованим. Варто відзначити, що у нас немає жорстких вимог щодо кількості населення у місті, в якому розташовуватиметься торговельна точка. Єдина вимога - магазин "ВЕСНА" не повинен мати в асортименті більше 10% чужих брендів та одягу схожої категорії. Тобто, партнер має право розбавляти асортимент аксесуарами, трикотажем, але не жакетами та сукнями інших марок".
Надалі компанія "ВЕСНА" планує розвивати однойменну мережу магазинів на території всієї України. Діловий одяг торговельної марки орієнтований на середній клас клієнток, а тому компанія гарантує високу рентабельність бізнесу у будь-якому місті.
читати статті

Український франчайзер виробляє 5 основних та 10 під-колекцій стильного одягу на рік та розвиває мережу по франчайзингу
Віталій Мякінін розповідає про зміни та перспективи даного сегменту
Польська група Esotiq & Henderson відкрила в Україні 18 франчайзингових магазинів під брендами Esotiq та Femestage. Більшу частину - за останній рік.
Дітей можна одягнути стильно вдвічі дешевше, - переконaний український франчайзер ПАРА SOLO.
Компанія відкрила перший франчайзинговий магазин
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
В'язані речі це стильно
Я з вами згоден вязані речі це новий підхід до моди в Україні 2024 так як такий вид одягу повертає...
Де можна купити якісне взуття недорого?
Зверніть увагу на магазин брендового одягу тавзуття ОднаТака - https://www.odnataka.com.ua/ Там є вишукані...
Де можна купити якісне взуття недорого?
Привіт, я постійно купую взуття для своєї родини на https://koalabi.com.ua/. Є вибір на всі сезони, якість...
В'язані речі це стильно
В'язані речі - це унікум в світі моди. Незважаючи на те, що носити такі речі почали дуже давно,...
Де можна купити якісне взуття недорого?
Рекомендую www.butyjana.com.ua
Як відкрити магазин одягу
Стаття написана для ідеальних умов. Але з падінням купівельної спроможності покупців не все так...
Где качественная одежда на 50% дешевле?
Однозначно интернет-магазины. Даже в наших отечественных можно купить дешевле, чем тот же брнед,...
Где качественная одежда на 50% дешевле?
на алиаэкспресс