Своя мережа - додатковий козир

Середа
12.12.2012
Про особливості функціонування вітчизняного ринку хлібобулочних виробів розповідає власник підприємства ТМ "Наша пекарня" Руслан Ляшко
 

Як Ви можете охарактеризувати сучасний стан ринку хлібобулочних виробів в Україні?

Основний сегмент ринку з продажу хлібобулочних виробів припадає на підприємства, що мають монопольне становище в Україні та продають більше ста тон продукції в день. Меншу частину ринку займають дрібні міні-пекарні. Вони виробляють до десяти тон продукції на добу та випускають більш якісну, але дорожчу хлібобулочну продукцію. Собівартість останньої на малих підприємствах завжди вища. Для цього існує ряд причин. По-перше, на малому підприємстві в більшій мірі використовується ручна праця, що обходиться роботодавцеві значно дорожче. По-друге, закупівельна ціна на сировину для малих пекарень зазвичай вища, ніж закупівельна ціна для великих підприємств. І, по-третє, витрати на постачання продукції до торговельної мережі значно вищі у міні-пекарень, оскільки вони напряму залежать від кількості продукції, що перевозиться в одній транспортній одиниці.

Деякі виробники реалізовують продукцію через власну роздрібну мережу. Як Ви оцінюєте такий варіант збуту?

Створення власної мережі має ряд переваг. По-перше, коли хліб продається у власних торгових точках, гроші відразу ж надходять до підприємства. А, по-друге, у своєму магазині можна реалізовувати весь асортимент і завозити свіжу продукцію по 4-5 разів на день, чого не зробиш, співпрацюючи з супермаркетами.


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Франшиза - що це? /11.11.2009

Омонімія терміну франшиза зі сфери страхування та зі сфери підприємницької дільності іноді вносить деякі непорозуміння

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти