Рік тому ТОВ "Л-Компані" зайнялася розвитком мережі торговельних об'єктів з продажу бананових десертів під ТМ "ШОКОБАН" в Україні. Новинкою одразу ж зацікавилися не лише вітчизняні підприємці, але й іноземні компанії. В спекотний літній період в мережі ТМ "ШОКОБАН" працювало 57 франчайзингових та 30 власних точок. Завдяки мастер-франчайзингу незвичайний десерт з'явився в Росії: партнерські точки відкрилися в Санкт-Петербурзі та Новоросійську. Зараз відбувається освоєння Москви. На завершальному етапі знаходиться впровадження бізнесу в Білорусі.
Для подальшого розвитку української мережі ТОВ "Л-Компані" вирішила використовувати схему генерального франчайзингу. Зараз компанія веде переговори з потенційними партнерами, зацікавленими у подібній схемі. "Ми хочемо передати цей бізнес в руки надійних партнерів: генеральних франчайзі, які займатимуться розвитком мережі у своїх регіонах, - розповідає комерційний директор ТОВ "Л-Компані" Людмила Полянська. - Припускаємо також можливість того, що розвитком всієї вітчизняної мережі займатиметься один партнер. За умови підписання договору генерального франчайзингу партнеру потрібно закупити мінімальну партію від 30 до 42 лотка-машини. В цьому разі він отримує право курувати діяльність інших франчайзі в регіоні (явище субфранчайзингу). Майбутнього генерального франчайзі бачимо відповідальною та пунктуальною людиною, яка активно розвиває мережу та виконує свої фінансові обов'язки перед компанією".
читати статті

Відтепер жителі Цумані можуть придбати усе необхідне у новому сучасному супермаркеті «Наш Край».
Нещодавно мережа супермаркетів SPAR відкрила дві нові торгові точки.
Чому франчайзинг "Наш Край" — це вигідний вибір для тих, хто мріє власного бізнесу в сфері продуктового рітейлу.
Мережа супермаркетів SPAR в Україні взяла на себе завдання розвитку та підтримки малих та середніх виробників, і результати їхнього проєкту насправді вражають.
Франшиза супермаркету "Наш Край" надає підприємцям можливість вести власний бізнес з мінімальними початковими витратами та ризиками.
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
подарунгок
Якщо ви любите віскі або шукаєте ідеальний подарунок для цінителя, варто звернути увагу на...
подарунгок
що можна подарувати на новий рік
Летнее
Лето вот вот уже близко, а купальники надо покупать заранее. Уже подготовились? Если не успели -...
Rozetka йде в доставку їжі
Не забудьте на островок взять пляжную одежду - https://mathilda.com.ua/kupalniki/plyagnaya-odegda/ В ней вы на острове...
Як відкрити магазин біжутерії. Бізнес-план
Ми пропонуємо приватні, комерційні та особисті кредити з дуже низькими річними процентними...
Еко-шик: комплексний еко-франчайзинг
Торгова марка “Еко-шик”: магазини органічних продуктів, кафе з ексклюзивними рецептами від...
DeSheli - осторожно, мошенники!
У этих ребят постоянно меняются телефоны и они представляются разными "салонами". Я живу в Киеве....
DeSheli - осторожно, мошенники!
09.07.2015, салон по адресу М. Расковой, 2а. Консультант Елена встретила любезно, провела первый...