Мережа салонів весільних суконь під ТМ Slanovskiy охоплює нині 21 франчайзингову та 3 власних точки на території України, Росії, Великобританії, Італії та Казахстану. Розвиток бізнесу компанія передала в руки партнерам, тоді як сама сконцентрувалася на виробництві. Щоб оптимізувати виготовлення суконь, у Slanovskiy вирішили комп’ютеризувати цей процес. "Нове програмне забезпечення дозволяє видруковувати вже готові лекала. Це нововведення дозволило на 30-40% прискорити виробництво, покращити посадку та збільшити порядок в лекалах", - розповідає генеральний директор мережі Slanovskiy Олександр Яновський.
Однак, інновації торкнулися не лише процесу виготовлення суконь: нещодавно компанія вивела на ринок бюджетну лінію весільних суконь під ТМ Angela Medici. Новий бренд спеціально розроблявся італійським модельєром. Тепер шанувальниці салонів Slanovskiy можуть знайти для себе якісне весільне вбрання за помірну ціну.
Українська мережа Slanovskiy представлена салонами у Києві, Чернігові, Львові, Вінниці, Луцьку та Чернівцях. Протягом місяця відбудеться відкриття ще трьох партнерських точок. Нові магазини з’являться в Донецьку (Україна), Сочі та Омську (Росія). Значного успіху торговельна марка Slanovskiy досягнула в Казахстані. "Зараз в цій країні функціонують два салони Slanovskiy, - розповідає Олександр Яновський. - Наш прихід на цей ринок викликав посилення внутрішньої конкуренції. Адже ціна на весільну сукню не надто хорошої якості в Казахстані становить $ 3 тис., тоді як наші салони запропонували вироби високої якості середньою ціною в $ 1,5 тис. Ринок Казахстану є надзвичайно перспективним для нашого бренду".
Для того, щоб відкрити салон весільних суконь під ТМ Slanovskiy, необхідно володіти інвестиціями в розмірі від $ 40 тис. Франчайзер допускає відкриття магазину в торговельному центрі або окремому приміщенні, площею не менше 65 м2. Як показав досвід, бізнес окупається за термін до 1 року.
читати статті

Український франчайзер виробляє 5 основних та 10 під-колекцій стильного одягу на рік та розвиває мережу по франчайзингу
Віталій Мякінін розповідає про зміни та перспективи даного сегменту
Польська група Esotiq & Henderson відкрила в Україні 18 франчайзингових магазинів під брендами Esotiq та Femestage. Більшу частину - за останній рік.
Дітей можна одягнути стильно вдвічі дешевше, - переконaний український франчайзер ПАРА SOLO.
Компанія відкрила перший франчайзинговий магазин
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
В'язані речі це стильно
Я з вами згоден вязані речі це новий підхід до моди в Україні 2024 так як такий вид одягу повертає...
Де можна купити якісне взуття недорого?
Зверніть увагу на магазин брендового одягу тавзуття ОднаТака - https://www.odnataka.com.ua/ Там є вишукані...
Де можна купити якісне взуття недорого?
Привіт, я постійно купую взуття для своєї родини на https://koalabi.com.ua/. Є вибір на всі сезони, якість...
В'язані речі це стильно
В'язані речі - це унікум в світі моди. Незважаючи на те, що носити такі речі почали дуже давно,...
Де можна купити якісне взуття недорого?
Рекомендую www.butyjana.com.ua
Як відкрити магазин одягу
Стаття написана для ідеальних умов. Але з падінням купівельної спроможності покупців не все так...
Где качественная одежда на 50% дешевле?
Однозначно интернет-магазины. Даже в наших отечественных можно купить дешевле, чем тот же брнед,...
Где качественная одежда на 50% дешевле?
на алиаэкспресс