Мережа магазинів товарів для дому під ТМ JYSK охоплює нині 2 тисячі роздрібних точок у 34 країнах світу. На українському ринку бренд з'явився у 2004 році. Тепер на території України функціонує 10 магазинів. Всіх їх компанія вирішила викупити у свого франчайзі. "Можемо відзначити, що в подальшому в Україні JYSK Nordic не планує застосовувати франчайзингову схему роботи, - стверджує виконавчий директор "ЮСК-Україна" Євген Іваниця. - Але, взагалі, франчайзинг використовується в деяких країнах. Наприклад, у Гренландії, на Фарерських островах тощо".
Сьогодні JYSK Nordic вбачає великий потенціал в українському ринку. В найближчі два роки компанія запланувала відкрити ще 15-20 магазинів. "Україна завжди була і буде однією з найбільших країн Європи як за площею, так і за кількістю населення. JYSK - це транснаціональна компанія, яка, по природі своїй, не може не бути зацікавленою в охопленні ринку України, - стверджує Євген Іваниця. - Те, що JYSK та, власне, й інші основні європейські гравці були відсутні на ринку товарів для дому в Україні раніше, може бути пояснено, в першу чергу, непрозорістю самого ринку, законодавством та дотриманням правил гри всіма суб’єктами. Вихід JYSK на ринок України є індикатором того, що провідна міжнародна компанія вірить, в те, що тут можна будувати чесний і прозорий бізнес".
читати статті

У найближчий час компанія планує випуск своєї продукції тільки для реалізації партнерською мережею
Компанією відкрито нові представництва у Білгород-Дністровському та Рівно
Або чому поляки зацікавлені в інноваціях енергозберігаючого опалення?
Стимулювання до переходу народу на електроопалення сприяло розвитку компанії та новому пошуку альтернативних джерел енергії
Своїм підприємницьким досвідом та ідеєю самого економічного отоплення ділиться Олег Литвинов
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Бизнес по сокращению затрат на отопление
Компания "Soroka" представляет множество перспективных предложений франчайзинга, с помощью...
«Билюкс» набирает обороты
Это просто супер обогреватель, в наше время когда тарифы непонятно на кого рассчитаны, Билюкс...
Тепло - в каждый дом
пользуюсь энергосберегающим отоплением уже 5 лет.до этого было печное отопление в доме.не...
Тепло - в каждый дом
пользуюсь энергосберегающим отоплением уже 5 лет.до этого было печное отопление в доме.не...