Історія концепції "Хіт24" розпочалася в 2002 році в Польщі, де й був запущений перший онлайн супермаркет. Вже через рік присутності на ринку компанія вийшла на мільйонні обсяги щомісячної торгівлі. Тепер у цій країні послугами hit24 користуються десятки тисяч постійних клієнтів. А влітку 2012 року - запущено перший інтернет-супермаркет у Львові. Розвивати всеукраїнську мережу компанія буде з допомогою франчайзингу.
"Ми завжди цікавились вітчизняним продуктовим ринком. Вихід в Україну планувався ще в 2006 році, однак тоді економіка ще не була готова до подібної пропозиції", - розповідає менеджер з розвитку мережі "Хіт24" в Україні Олександр Колєсніков.
Для розвитку франчайзингової мережі компанія розробила певну стратегію. "Найбільший інтерес для нас становлять обласні центри та міста-мільйонники (окрім Києва). Потім хочемо охопити мережею всі невеликі міста з кількістю населення від 50 тис. чоловік, і лише тоді - вийти на ринок столиці, - розповідає Олександр Колєсніков. - Сума входу в мережу досить невелика. Для того, щоб започаткувати онлайн супермаркет у місті з населенням в 100 тис. чоловік, необхідно оплатити паушальний внесок в розмірі $ 3 тис. Паушальний внесок рахується по населенню міста. Тобто, за 1 тисячу населення потрібно сплатити $ 30". Як стверджує франчайзер, кошти, отримані з паушального внеску, компанія спрямовує на рекламну підтримку на території партнера.
Цінова політика супермаркетів "Хіт24" залежить від регіону, в якому знаходиться сервіс. "На певній території ми визначаємо середній діапазон, співставляючи ціни в найдешевших та найдорожчих супермаркетах (в середньому ця різниця становить 3-4%), після чого формуємо свою ціну - "золоту середину", - коментує Олександр Колєсніков. - Проте головною метою, яку ставимо перед собою, є встановлення цін, котрі будуть нижчими, ніж у стаціонарних супермаркетах. Активний розвиток мережі та збільшення оборотів дозволить добитися бажаних результатів вже за рік".
читати статті

Відтепер жителі Цумані можуть придбати усе необхідне у новому сучасному супермаркеті «Наш Край».
Нещодавно мережа супермаркетів SPAR відкрила дві нові торгові точки.
Чому франчайзинг "Наш Край" — це вигідний вибір для тих, хто мріє власного бізнесу в сфері продуктового рітейлу.
Мережа супермаркетів SPAR в Україні взяла на себе завдання розвитку та підтримки малих та середніх виробників, і результати їхнього проєкту насправді вражають.
Франшиза супермаркету "Наш Край" надає підприємцям можливість вести власний бізнес з мінімальними початковими витратами та ризиками.
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
подарунгок
Якщо ви любите віскі або шукаєте ідеальний подарунок для цінителя, варто звернути увагу на...
подарунгок
що можна подарувати на новий рік
Летнее
Лето вот вот уже близко, а купальники надо покупать заранее. Уже подготовились? Если не успели -...
Rozetka йде в доставку їжі
Не забудьте на островок взять пляжную одежду - https://mathilda.com.ua/kupalniki/plyagnaya-odegda/ В ней вы на острове...
Як відкрити магазин біжутерії. Бізнес-план
Ми пропонуємо приватні, комерційні та особисті кредити з дуже низькими річними процентними...
Еко-шик: комплексний еко-франчайзинг
Торгова марка “Еко-шик”: магазини органічних продуктів, кафе з ексклюзивними рецептами від...
DeSheli - осторожно, мошенники!
У этих ребят постоянно меняются телефоны и они представляются разными "салонами". Я живу в Киеве....
DeSheli - осторожно, мошенники!
09.07.2015, салон по адресу М. Расковой, 2а. Консультант Елена встретила любезно, провела первый...