Компанія "Новые Окна" займається виробництвом металопластикових вікон та вхідних систем будь-яких рівнів складності. Свою діяльність вона розпочала ще в 2005 році, а вже в 2006 завод почав співпрацювати з німецькою компанією VEKA, використовуючи в роботі профільні системи VEKA. На сьогоднішній день відкрито більше 50 фірмових салонів під торговою маркою "Новые Окна" в Донецьку, Луганську, Краматорську, Запоріжжі, Кривому Розі, Севастополі, Ялті та багатьох інших містах, які успішно реалізують продукцію заводу "Новые Окна" під його брендом.
"Вперше ми зіткнулися з темою розвитку франчайзингу бренду "Новые Окна" в 2010 році. У той час кілька наших постійних партнерів просили дати дозвіл на співпрацю з торговою маркою, а також брати участь у партнерських програмах і рекламних акціях заводу, - ділиться спеціаліст з розвитку компанії "Новые Окна" Тетяна Андрусяк. - До середини 2012 року ідея франчайзингу зміцніла і отримала продовження в нових відкриттях салонів в містах південно-східного регіону. На даний момент практично на всій території східної України відкриті франчайзингові салони. На цьому ми не зупиняємося. В найближчому майбутньому плануємо відкрити партнерські салони в Дніпропетровській та Харківській областях".
Інвестиції, які знадобляться для відкриття салону (витрати на виготовлення вивіски, виготовлення і установка виставкових зразків, брендування приміщення), складуть близько 40 тис. грн. Всі інші витрати на себе бере компанія "Новые Окна". Площа приміщення під салон повинна бути не менша 20 м2 і мати окремий вихід на вулицю. Є особливі умови розміщення такого магазину: місце в центральній частині міста або в районі з гарною відвідуваністю. Франчайзер надасть партнеру інформаційну і рекламну підтримку, а також навчання та атестацію персоналу в навчальному центрі компанії.
читати статті

У найближчий час компанія планує випуск своєї продукції тільки для реалізації партнерською мережею
Компанією відкрито нові представництва у Білгород-Дністровському та Рівно
Або чому поляки зацікавлені в інноваціях енергозберігаючого опалення?
Стимулювання до переходу народу на електроопалення сприяло розвитку компанії та новому пошуку альтернативних джерел енергії
Своїм підприємницьким досвідом та ідеєю самого економічного отоплення ділиться Олег Литвинов
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Бизнес по сокращению затрат на отопление
Компания "Soroka" представляет множество перспективных предложений франчайзинга, с помощью...
«Билюкс» набирает обороты
Это просто супер обогреватель, в наше время когда тарифы непонятно на кого рассчитаны, Билюкс...
Тепло - в каждый дом
пользуюсь энергосберегающим отоплением уже 5 лет.до этого было печное отопление в доме.не...
Тепло - в каждый дом
пользуюсь энергосберегающим отоплением уже 5 лет.до этого было печное отопление в доме.не...