Під торговою маркою "Скворечник" відкриваються магазини, в яких представлений своєрідний комплекс продукції: подарунки ручної роботи, сувеніри, декор та натуральна косметика. Мережа магазинів представлена в Україні з 2005 року компанією "Home Nest" в співпраці з дизайн-студією "GAM-Studio" та чеською спа-косметикою "MANUFAKTURA". На сьогоднішній день мережа нараховує 10 магазинів, з них 7 франчайзингові. Всі вищеперелічені точки знаходяться в Києві.
"Головна ідея концепції магазинів "Скворечник" в тому, що в їх асортименті - товари, які скрашують та поліпшують домашній затишок і атмосферу людини , - ділиться комерційний директор компанії "Home Nest" Дмитро Побережний. - Загалом, ми націлені на відкриття магазинів "Скворечник" у Львові, Одесі та Харкові. На сьогоднішній день шукаємо потенційних партнерів".
Існують 2 формати магазинів "Скворечник". Перший варіант - це острівний формат, для відкриття якого необхідні інвестиції в сумі від $15 тис. і площа від 5 до 10 м2. Другий - це стандартний магазинчик всередині торгового центру. Для нього потрібна площа від 14 до 25 м2 та бюджет від $30 тис. На даний момент такі магазини працюють тільки в торгових центрах. Однак, на думку керівництва, "Скворечник" може розміщуватися в окремому приміщенні з фасадом на вулицю. Окупиться проект торгової марки "Скворечник" в термін від 15 місяців.
читати статті

Відтепер жителі Цумані можуть придбати усе необхідне у новому сучасному супермаркеті «Наш Край».
Нещодавно мережа супермаркетів SPAR відкрила дві нові торгові точки.
Чому франчайзинг "Наш Край" — це вигідний вибір для тих, хто мріє власного бізнесу в сфері продуктового рітейлу.
Мережа супермаркетів SPAR в Україні взяла на себе завдання розвитку та підтримки малих та середніх виробників, і результати їхнього проєкту насправді вражають.
Франшиза супермаркету "Наш Край" надає підприємцям можливість вести власний бізнес з мінімальними початковими витратами та ризиками.
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
подарунгок
Якщо ви любите віскі або шукаєте ідеальний подарунок для цінителя, варто звернути увагу на...
подарунгок
що можна подарувати на новий рік
Летнее
Лето вот вот уже близко, а купальники надо покупать заранее. Уже подготовились? Если не успели -...
Rozetka йде в доставку їжі
Не забудьте на островок взять пляжную одежду - https://mathilda.com.ua/kupalniki/plyagnaya-odegda/ В ней вы на острове...
Як відкрити магазин біжутерії. Бізнес-план
Ми пропонуємо приватні, комерційні та особисті кредити з дуже низькими річними процентними...
Еко-шик: комплексний еко-франчайзинг
Торгова марка “Еко-шик”: магазини органічних продуктів, кафе з ексклюзивними рецептами від...
DeSheli - осторожно, мошенники!
У этих ребят постоянно меняются телефоны и они представляются разными "салонами". Я живу в Киеве....
DeSheli - осторожно, мошенники!
09.07.2015, салон по адресу М. Расковой, 2а. Консультант Елена встретила любезно, провела первый...