Під торговою маркою "LUSH" відкриваються магазини свіжої косметики ручної роботи, яка підходить для використання вегетаріанцям і 82% продукції - веганам. Перші салони стартували ще у 1995 році в Пулі та Лондоні. Компанія - затятий захисник навколишнього середовища, та активно агітує боротьбу проти тестування косметики на тваринах, в чому сама ж подає приклад. LUSH працює в 50 країнах світу та налічує більш ніж 830 магазинів. В Україні мережа магазинів почала свій розвиток в 2007 році і на сьогодні налічує 11 власних точок. Ще один власний салон ручної косметики відкриється в листопаді в ТЦ "Ocean Plaza". Франчайзинговий ж проект був реалізований тільки рік тому в Сімферополі - за такою системою там функціонує 1 магазин.
"Для нас розвиток по франчайзингу - це не пошук фінансування мережі магазинів "LUSH" в Україні, а мета знайти партнерів по духу. Нам більше важлива сама людина і як вона буде представляти торгову марку в регіоні. Такі партнери, як правило, самі нас знаходять, - розповідає генеральний директор ТОВ "Лаш Україна" Юрій Сургай. - Перший партнер почав свою діяльність в Сімферополі і там вже рік успішно працює магазин косметики ручної роботи. На сьогоднішній день ми активно ведемо переговори з потенційними франчайзі. У наступному році плануємо відкрити 1 або 2 салони по Україні".
Для того щоб почати бізнес під торговою маркою "LUSH", необхідні початкові інвестиції в сумі від 400 тис. грн. і приміщення площею від 20 до 60 м 2. Як такої вартості франшизи - немає. Франчайзі повинен тільки дотримуватися всіх встановлених принципів роботи магазинів. Це стосується якості обслуговування, дизайну і участі в акціях по захисту екології і тварин. Окупитися такий бізнес у середньому може за 1 рік. У планах компанії розвиток торгової марки "LUSH" по всіх регіонах України. "У містах-мільйонниках всі заплановані відкриття вже здійснилися. Тому далі будемо впроваджувати бренд в інших обласних центрах. А в невеликих містах ми ставимо акцент на розширення мережі по франчайзингу", - ділиться Юрій Сургай.
читати статті

Відтепер жителі Цумані можуть придбати усе необхідне у новому сучасному супермаркеті «Наш Край».
Нещодавно мережа супермаркетів SPAR відкрила дві нові торгові точки.
Чому франчайзинг "Наш Край" — це вигідний вибір для тих, хто мріє власного бізнесу в сфері продуктового рітейлу.
Мережа супермаркетів SPAR в Україні взяла на себе завдання розвитку та підтримки малих та середніх виробників, і результати їхнього проєкту насправді вражають.
Франшиза супермаркету "Наш Край" надає підприємцям можливість вести власний бізнес з мінімальними початковими витратами та ризиками.
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
подарунгок
Якщо ви любите віскі або шукаєте ідеальний подарунок для цінителя, варто звернути увагу на...
подарунгок
що можна подарувати на новий рік
Летнее
Лето вот вот уже близко, а купальники надо покупать заранее. Уже подготовились? Если не успели -...
Rozetka йде в доставку їжі
Не забудьте на островок взять пляжную одежду - https://mathilda.com.ua/kupalniki/plyagnaya-odegda/ В ней вы на острове...
Як відкрити магазин біжутерії. Бізнес-план
Ми пропонуємо приватні, комерційні та особисті кредити з дуже низькими річними процентними...
Еко-шик: комплексний еко-франчайзинг
Торгова марка “Еко-шик”: магазини органічних продуктів, кафе з ексклюзивними рецептами від...
DeSheli - осторожно, мошенники!
У этих ребят постоянно меняются телефоны и они представляются разными "салонами". Я живу в Киеве....
DeSheli - осторожно, мошенники!
09.07.2015, салон по адресу М. Расковой, 2а. Консультант Елена встретила любезно, провела первый...