Після того, як у червні цього року компанія "Ельдорадо" впровадила оновлену схему франчайзингу, розвиток партнерської мережі почав стрімко набирати обертів. Нещодавно коло партнерів "Ельдорадо" поповнилося ще двома франчайзинговими магазинами, котрі відкрилися у Світловодську (Кіровоградська область) та Слов'янську (Донецька область). "Обидві точки до цього часу працювали з нами як магазини побутової техніки, однак під іншими брендами, - розповідає Володимир Лагоцький, керівник департаменту франчайзингу "Ельдорадо". - Власники об'єктів 2,5 місяці тому відвідали нашу презентаційну конференцію в Києві і зацікавилися партнерською пропозицією. Зараз точки, які пройшли ребрендінг, функціонують як повноцінні франчайзі "Ельдорадо".
Тепер компанія "Ельдорадо" працює над відкриття свого франчайзингового флагману: магазину у Сєвєродонецьку. Як зазначив Володимир Лагоцький, площа майбутнього закладу дорівнюватиме аж 800 м2, тоді як квадратура інших партнерських магазинів становить в середньому 450 м2.
На сьогодні під ТМ "Ельдорадо" працює 83 власних та 9 франчайзингових магазини. Пропонуючи партнерську співпрацю компанія орієнтується на міста з кількістю населення від 20 тис. чоловік. Відкрити бізнес під покровом популярного бренду можна як "з нуля", так і вже будучи діючим оператором ринку.
читати статті

У найближчий час компанія планує випуск своєї продукції тільки для реалізації партнерською мережею
Компанією відкрито нові представництва у Білгород-Дністровському та Рівно
Або чому поляки зацікавлені в інноваціях енергозберігаючого опалення?
Стимулювання до переходу народу на електроопалення сприяло розвитку компанії та новому пошуку альтернативних джерел енергії
Своїм підприємницьким досвідом та ідеєю самого економічного отоплення ділиться Олег Литвинов
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Бизнес по сокращению затрат на отопление
Компания "Soroka" представляет множество перспективных предложений франчайзинга, с помощью...
«Билюкс» набирает обороты
Это просто супер обогреватель, в наше время когда тарифы непонятно на кого рассчитаны, Билюкс...
Тепло - в каждый дом
пользуюсь энергосберегающим отоплением уже 5 лет.до этого было печное отопление в доме.не...
Тепло - в каждый дом
пользуюсь энергосберегающим отоплением уже 5 лет.до этого было печное отопление в доме.не...