ТОВ "Де Люкс" вже більше 12 років є ексклюзивним дистриб'ютором швейцарських прасувальних систем LauraStar SA в Україні. Компанія не лише співпрацює з вітчизняними дилерами та клієнтами, але й розвиває мережу однойменних точок з продажу. На сьогодні під брендом LauraStar функціонують 12 демонстраційних точок в таких містах, як Київ, Одеса, Дніпропетровськ та Донецьк. Там відвідувачі зможуть ознайомитися з усіма моделями прасувальних систем та парогенераторів, прийняти участь у активній демонстрації систем, користуючись порадою консультанта або навіть прасуючи самостійно, та замовити доставку додому. В подальшому компанія має серйозні наміри розвивати мережу за допомогою франчайзингу.
"На жаль, аналогічні товари досить мало представлені на ринку, і потенційному користувачеві не відома суттєва різниця між звичайною паровою праскою та системою з активною поверхнею прасувального столу та генерацією "сухої" пари. В кожному обласному центрі країни ми плануємо відкрити від однієї до трьох франчайзингових точок LauraStar, в залежності від чисельності населення та, звичайно, попиту. Бажано, щоб розвитком мережі у місті та прилеглому регіоні займався один франчайзі, - зазначає керівник відділу роздрібних продажів ТОВ "Де Люкс" Олександра Здоренко. - Що стосується формату роботи з клієнтами, то наші партнери можуть обирати на власний розсуд. З одного боку, він має можливість відкрити демонстраційну точку та доставляти продукцію клієнтові додому, з іншого - відкрити торговельну точку та здійснювати всі продажі на місці".
Для того, щоб розпочати бізнес під ТМ LauraStar, необхідно володіти інвестиціями в розмірі від $3 тис. до $7 тис. Як стверджує франчайзер, проект окупається дуже швидко. В залежності від розміру торговельної точки інвестиції повертаються в термін від 3 до 6 місяців. Співпраця з LauraStar не передбачає паушального внеску, роялті та інших капітальних вкладень.
читати статті

У найближчий час компанія планує випуск своєї продукції тільки для реалізації партнерською мережею
Компанією відкрито нові представництва у Білгород-Дністровському та Рівно
Або чому поляки зацікавлені в інноваціях енергозберігаючого опалення?
Стимулювання до переходу народу на електроопалення сприяло розвитку компанії та новому пошуку альтернативних джерел енергії
Своїм підприємницьким досвідом та ідеєю самого економічного отоплення ділиться Олег Литвинов
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Бизнес по сокращению затрат на отопление
Компания "Soroka" представляет множество перспективных предложений франчайзинга, с помощью...
«Билюкс» набирает обороты
Это просто супер обогреватель, в наше время когда тарифы непонятно на кого рассчитаны, Билюкс...
Тепло - в каждый дом
пользуюсь энергосберегающим отоплением уже 5 лет.до этого было печное отопление в доме.не...
Тепло - в каждый дом
пользуюсь энергосберегающим отоплением уже 5 лет.до этого было печное отопление в доме.не...