У 2003 році торговельний дім "Інфанта" уклав контракт на поставку продукції L`Erbolario в Україну. Торгова марка представляє виробництво лікувальної ароматичної косметики, створеної на основі виключно натуральних компонентів рослинного походження. Італійська компанія працює в двох форматах - поширення продукту в аптеках і по франчайзингу. В Україні вибір методу співробітництва випав на другий варіант. На сьогодні франчайзингова мережа нараховує 37 магазинів по всій Україні, 3 з них знаходяться в Києві. Найближчим часом повинні відкритися ще дві точки з розповсюдження брендової косметики в Херсоні та Сімферополі.
"Перші 7 магазинів L`Erbolario в Україні відкривалися за суворими умовами франчайзингового співробітництва. Італійські представники торгової марки узгоджували розмір приміщення, і навіть дизайн. Але через несприятливе економічне середовище у вітчизняному бізнесі, стало складно дотримуватися всіх правил партнерства. Тому ми стали більш лояльно ставитися до наших майбутніх партерів, - розповідає бренд-менеджер ТД "Інфанта" Олександра Якшина. - На даний момент ми скоротили умови співпраці - тепер в залежності від суми інвестицій надаємо різні варіанти оформлення і наповнення магазину. Здійснюємо підтримку необхідними рекламними матеріалами, забезпечуємо пробниками, тестерами і фірмовою пакувальної продукцією. А також проводимо професійне навчання персоналу".
Щоб відкрити магазин косметики та парфумерії L`Erbolario, не потрібно виплачувати паушальний внесок. Інвестиції, які знадобляться для магазину з мінімальною площею (4 м2), складуть приблизно $ 6 тис., $ 3 тис. з яких підуть на всі необхідні меблі, а $ 2-3 тис. - на заповнення прилавків продукцією. В дані розрахунки не були враховані витрати на оренду приміщення. Розташовуватися такі магазини повинні на центральних вулицях міста або в торгівельних центрах.
читати статті

Компанія розширює бізнес в Україні та планує вийти на закордонні ринки
Компанія просуває торгову марку за за межі близькосхідного регіону та цікавиться ринком України
Компанія «Дом бусин» планує активно розвивати партнерську мережу за кордоном
Миколаївська майстерня побутових послуг розглядає можливість розширення мережі завдяки франчайзі
У планах «Доброї аптеки» стати міжнародною мережею
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Копійочка
Доброго дня, яка ціна франшизи копійочки?
Копійочка
History
Копійочка
Мене часто запитують, коли я запрошую до себе на день народження, а що тобі подарувати?)) Я завжди...
Копійочка
Доброго дня , мене цікавить купівля і співпраця по франшизі,чи є у вас така...
Копійочка
з Коломиі!!!!!!!!!а є якась різниця звідки?
Копійочка
Ще раз перепитаю- Ви звідки? пишіть lider-kiev@yandex.ru
Копійочка
так мене теж давно цікавить питання і я вже довший час шукаю франшизу так як бачу магазини...
Копійочка
А Ви зв1дки?