Франчайзингова пропозиція від торгової марки "Кофейный бархат надійшла на ринок в 2009 році. Представники прагнули активно розвивати мережу. Однак, на сьогодні компанія відмовилася від співпраці з франчайзі і зупинилася на концепції відкриття власних точок. Інші ж учасники ринку мобільних кав'ярень не відкидають варіант співпраці з потенційними франчайзі. Так, торговельна марка "Del Centra" цього року запропонувала власні формати з продажу кави на вулиці. Як розвивається франчайзингова мережа компанії, поки невідомо. Інша ж мережа мобільних кав'ярень, "Don Pedro", розробила франчайзинговий бізнес-план в 2011 році і відкрила вже 5 франчайзингових точок у Києві. Крім цього, компанія планує через місяць відкрити в столиці ще 10 мобільних кав'ярень.
"Ми не зупиняємося на розвитку мережі кав'ярень тільки в Києві. На сьогодні активно ведемо переговори про співпрацю з партнерами у Львові та Одесі, - розповідає власник торгової марки "Don Pedro" Роман Кудрицький. - Якщо ж франчайзингова пропозиція зацікавить франчайзі з СНД, то будемо раді посприяти розширенню мережі і в близькому зарубіжжі".
Під торговою маркою "Don Pedro" розміщуються мобільні кавові станції, які можуть працювати в будь-яких точках міста, де є потенційні покупці. Пересувні кав'ярні займають не дуже багато місця - від 2 до 4 м2. Мобільна кавова станція обладнана мийкою і, при бажанні, холодильною камерою. Несуча конструкція досить універсальна - її можна трансформувати в місце для продажу, наприклад, розливного пива або морозива. Франчайзер також бере всі ризики на себе і готовий протягом 2 років викупити все обладнання назад, якщо його партнер несе збитки.
читати статті

Відтепер жителі Цумані можуть придбати усе необхідне у новому сучасному супермаркеті «Наш Край».
Нещодавно мережа супермаркетів SPAR відкрила дві нові торгові точки.
Чому франчайзинг "Наш Край" — це вигідний вибір для тих, хто мріє власного бізнесу в сфері продуктового рітейлу.
Мережа супермаркетів SPAR в Україні взяла на себе завдання розвитку та підтримки малих та середніх виробників, і результати їхнього проєкту насправді вражають.
Франшиза супермаркету "Наш Край" надає підприємцям можливість вести власний бізнес з мінімальними початковими витратами та ризиками.
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
подарунгок
Якщо ви любите віскі або шукаєте ідеальний подарунок для цінителя, варто звернути увагу на...
подарунгок
що можна подарувати на новий рік
Летнее
Лето вот вот уже близко, а купальники надо покупать заранее. Уже подготовились? Если не успели -...
Rozetka йде в доставку їжі
Не забудьте на островок взять пляжную одежду - https://mathilda.com.ua/kupalniki/plyagnaya-odegda/ В ней вы на острове...
Як відкрити магазин біжутерії. Бізнес-план
Ми пропонуємо приватні, комерційні та особисті кредити з дуже низькими річними процентними...
Еко-шик: комплексний еко-франчайзинг
Торгова марка “Еко-шик”: магазини органічних продуктів, кафе з ексклюзивними рецептами від...
DeSheli - осторожно, мошенники!
У этих ребят постоянно меняются телефоны и они представляются разными "салонами". Я живу в Киеве....
DeSheli - осторожно, мошенники!
09.07.2015, салон по адресу М. Расковой, 2а. Консультант Елена встретила любезно, провела первый...