Ельдорадо змінює умови

Середа
27.06.2012
За оновленою схемою франчайзингу працюють вже два пілотних проекти
 

Восени 2011 року, після трьохрічної перерви, компанія "Ельдорадо" знову вирішила розвивати мережу франчайзингових магазинів електроніки. Пріоритетними для нових відкриттів франчайзер визначив міста з кількістю населення від 20 до 200 тисяч чоловік. В 2012 році "Ельдорадо" взялася до оптимізації франчайзингової схеми. "Зараз ми впроваджуємо нову систему співпраці з франчайзі, - розповідає Володимир Лагоцький, керівник департаменту франчайзингу "Ельдорадо". - Компанія оновила фінансові умови співробітництва. Зміни стосуються суми першопочаткових інвестицій, роялті та інших розрахунків".

На нових умовах працюють на сьогодні 2 пілотних проекти "Ельдорадо". Ці франчайзингові магазини розташовуються в місті Новоград-Волинську, що на Житомирщині, та у Дружківці, що на Донеччині. До кінця місяця за оновленою схемою почнуть працювати ще три торговельні точки. Згодом компанія має намір перевести у новий формат співпраці й ті магазини, що були відкриті в 2011.

Початок діяльності компанії "Ельдорадо" припадає на 1994 рік. На сьогоднішній день під цією торговельною маркою працює близько 80 супермаркетів побутової техніки у 39 містах країни.