ФК "Шахтар": франчайзинг після Євро 2012

Четвер
14.06.2012
Переговори з потенційними франчайзі, компанія відновить по закінченню чемпіонату
 

У зв'язку з проведенням "Євро-2012" компанія, яка займається розвитком мережі фірмових магазинів футбольних сувенірів та атрибутики ФК "Шахтар" тимчасово закрила найбільшу точку, що розміщується у "Донбас Арені" та призупинила розвиток франчайзингової мережі. "Зараз всі наші сили кинуті на проведення "Євро-2012", - розповідає старший менеджер з продажів компанії Олег Сараєв. - Проте по закінченню футбольного чемпіонату, коли розпочнеться новий сезон, компанія окреслить нові плани на майбутнє та знову візьметься за переговори з потенційними франчайзі".

На сьогодні мережа фірмових магазинів футбольних сувенірів та атрибутики ФК "Шахтар" охоплює 7 торговельних точок в Донецьку, Кривому Розі, Луганську, Борисполі, Макіївці та Горлівці. При цьому 5 Fan Shop ФК "Шахтар" функціонують на умовах франчайзингу. Інвестиції, необхідні для відкриття Fan Shop ФК "Шахтар" становлять від 80.000 до 120.000 грн. Наприкінці 2011 року франчайзер оголосив про свій намір охопити мережею всю територію України.