ТІСО Professional вийшла з гри

Четвер
31.05.2012
Компанія, яка планувала покрити мережею салонів краси всю Україну, відмовилася від франчайзингу
 

Перша франчайзингова точка під ТМ TICO Professional з'явилася в 2010 році. Станом на липень 2011 під цим брендом працювали 3 салони у Дніпропетровську. Компанія оголосила про свій намір активно розвивати франчайзингову мережу та до кінця 2012 відкрити свої представництва в усіх обласних центрах з подальшим виходом у маленькі міста. Як стало відомо редакції порталу Franchising.ua, на сьогодні компанія повністю відмовилася від своїх франчайзингових планів.

"Зараз у нас з'явилися інші пріоритетні напрямки. Свої сили компанія сконцентрувала на розвитку власної торговельної марки через розширення товарного асортименту, - розповідає представник TICO Professional Євгенія Чувпилова. - Тому найближчим часом повертатись до франчайзингу ми не плануємо".

Компанія "Вікторія", якій належить ТМ TICO Professional, близько 15 років працює на українському ринку. Її діяльність починалася з імпорту в Україну електроінструментів та ексесуарів іноземних компаній. Два роки тому було прийняте рішення про створення торгівельної марки "TICO Professional" та реалізацію під цією маркою перукарських інструментів та аксесуарів як в салонах краси, так і безпосередньо споживачам. Так почалася діяльність мережі і був відкритий перший власний салон у Дніпропетровську.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

популярне на форумі

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план

Доброго дня!Чудово,що маєте бажання створити власну справу.В клінінговій індустрії питання...

2 коментар
остання 10.10.2020
Открытие СТО. Бизнес-план

Кредитор? Вам потрібна термінова позика чи бізнес-позика? Ти будешвідмовлено в отриманні позики...

3 коментар
остання 20.11.2017
Открытие СТО. Бизнес-план

Раскрутка, PR, брендинг, узнаваемость ТМ - дело маркетологов, а мастер должен заниматься своим...

3 коментар
остання 10.03.2017
BVS-Rabota: працевлаштування по франчайзингу

Вимоги до приміщення для філіала

1 коментар
остання 25.11.2016
LEGO по-франчайзингу

Я хочу получать комментарии по этой теме на e-mail

1 коментар
остання 16.08.2016
Открытие СТО. Бизнес-план

На рахунок зарплата майстру 30% від заказу. Це дуже мало як для майстра. Якщо дійсно хороший...

3 коментар
остання 15.07.2016
Работа за границей - возможность выжить?

Мне интересно, насколько реально перевестись в зарубежное отделение компании, если есть...

2 коментар
остання 21.05.2016
Ринок бутильованої води зростає

Лично я стараюсь употребить дневную норму воды. Чаще всего покупаю уже розлтую в бутыли воду, но...

2 коментар
остання 21.05.2016