Компанія "Цифротех" з 2004 року працює на ринку гуртової дистрибуції портативної електроніки (мобільні телефони і цифрова техніка). Нині компанія налагодила співпрацю з провідними світовими виробниками мобільних телефонів та цифрових портативних пристроїв. "Цифротех" на сьогодні має найповніший портфель прямих контрактів з постачальниками.
У 2008 році компанія "Цифротех" розпочала розвиток франчайзингової мережі під однойменним брендом. Наразі найбільша в Україні франчайзингова мережа магазинів портативної електроніки "Цифротех" налічує вже 472 магазинів. Об’єднання незалежних магазинів з продажу засобів зв’язку і цифрової техніки у мережу під єдиним брендом "Цифротех" є основною метою франчайзингового проекту компанії.
Для відкриття франчайзингового магазину під ТМ "Цифротех", необхідне приміщення площею близько 25 кв.м. з рекламним фасадом не менше як 4 кв.м. Торговельні точки розташовуються в торговельних центрах та на головних вулицях міста.
Наразі франчайзі "Цифротех" працюють в 151 місті України, а кількість торговельних точок сягнула 472. "Наша мета - охопити мережею всі обласні та районні центри країни, - розповідає керівник проекту "Франчайзинг" ТОВ "Цифротех" Олег Свірський. - У найближчих планах - до кінця 2012 року збільшити кількість торговельних точок на території України до 600".
"Зазвичай партнерами "Цифротех" стають підприємці, які вже працюють у мобільному бізнесі та мають власні торговельні точки. Але партнерами компанії можуть стати і новачки у мобільному бізнесі, - розповідає Олег Свірський. - Партнер може працювати під власним брендом, і підтвердити участь у франчайзинговому проекті "Цифротех", додавши до власної реклами лайтбокс "Цифротех Мобільна країна", або ж оформити магазин повністю за корпоративними стандартами франчайзера. Під брендом "Цифротех" працюють нині 108 із 472 діючих магазинів".
Своїм партнерам франчайзер пропонує 3 формати магазинів, які різняться за асортиментом товарів на вітрині та прогнозованим обсягом продажів. Торгова точка першої категорії має мінімальний асортимент – 40 телефонів на вітрині, асортимент карт пам’яті, аксесуарів, продукції операторів мобільного зв’язку. Друга категорія партнерських магазинів передбачає більший асортимент (від 80 телефонів на вітрині), до рекомендованої матриці входять цифрові фотокамери, планшети. Формат торгової точки третьої категорії – салон-магазин цифрової техніки, ноутбуків, фотоапаратів, планшетів та мобільних телефонів (від 160шт. на вітрині).
читати статті

Компанія розширює бізнес в Україні та планує вийти на закордонні ринки
Компанія просуває торгову марку за за межі близькосхідного регіону та цікавиться ринком України
Компанія «Дом бусин» планує активно розвивати партнерську мережу за кордоном
Миколаївська майстерня побутових послуг розглядає можливість розширення мережі завдяки франчайзі
У планах «Доброї аптеки» стати міжнародною мережею
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Копійочка
Доброго дня, яка ціна франшизи копійочки?
Копійочка
History
Копійочка
Мене часто запитують, коли я запрошую до себе на день народження, а що тобі подарувати?)) Я завжди...
Копійочка
Доброго дня , мене цікавить купівля і співпраця по франшизі,чи є у вас така...
Копійочка
з Коломиі!!!!!!!!!а є якась різниця звідки?
Копійочка
Ще раз перепитаю- Ви звідки? пишіть lider-kiev@yandex.ru
Копійочка
так мене теж давно цікавить питання і я вже довший час шукаю франшизу так як бачу магазини...
Копійочка
А Ви зв1дки?