"Незалежна Лабораторія ІНВІТРО" більше року працює на українському ринку. Протягом цього часу на території України відкрито 16 медичних офісів. Франчайзингові представництва з'явилися в Києві, Полтаві та Херсоні. Для розвитку мережі в Україні ІНВІТРО використовує активну маркетингову програму, яка розробляється індивідуально для кожного франчайзі. "Роботу на будь-якому регіональному ринку ми починаємо із впровадження "стандартного набору" рекламних заходів: біг-бордів, сітілайтів, місцевих газет, телебачення, інтернету та різних тематичних акцій, - розповідає Лілія Мокієнко, менеджер по роботі з франчайзі ТОВ "Незалежна лабораторія ІНВІТРО". - Потім, за допомогою анкетування, моніторимо ставлення мешканців міста до того чи іншого виду реклами, визначаємо її ефективність".
Зазвичай "Незалежна Лабораторія ІНВІТРО" розміщує зовнішню рекламу в центрі міста та недалеко від медичних офісів. "Якщо мова йде про рекламу на транспорті, віддаємо перевагу тим засобам громадського транспорту, маршрут яких пролягає через медичний офіс і центр міста", - ділиться досвідом Лілія Мокієнко.
Що стосується анкетування, то його ІНВІТРО використовує не лише для формування ефективного маркетингового плану. Такі заходи - додаткова можливість дізнатися, в яких районах міста відкриття медичного офісу є найбільш затребуваним серед населення. "Рекламну кампанію в Дніпропетровську ми розпочинали, використовуючи стандартний набір заходів, - розповідає Лілія Мокієнко. - В кожному медичному офісі ІНВІТРО проводилося регулярне анкетування, за підсумками якого зробили висновок, що багато наших клієнтів живуть на іншому березі Дніпра, або ж приїздять на обстеження з іншого кінця міста. Саме в цих районах ми і відкрили наступні медичні офіси " ІНВІТРО".
На перші два роки співпраці з "Незалежною Лабораторією ІНВІТРО" франчайзі звільняється від сплати роялті. "В перший місяць роботи компанія бере всі маркетингові витрати на себе. Протягом 2-3 місяців витрати діляться між нашоюкомпанією та партнером у співвідношенні 70:30, протягом 4 та 5 - 50:50, з 6 по 9 місяць - 30:70, - розповідає Лілія Мокієнко. - Кожен франчайзі несе індивідуальні витрати, котрі зумовлені цінами на рекламу, та її видами в регіонах".
На сьогодні "Незалежна лабораторія ІНВІТРО" пропонує своїм клієнтам більше 400 видів лабораторних досліджень. За системою франчайзингу компанія працює з 2005 року (РФ). Протягом цього часу було відкрито більше 300 франчайзингових офісів.
читати статті

Для українського ринку сегмент лоукост клубів - новинка
Німецька компанія змінюється, відкриває салони в нових країнах та чекає на франчайзі з України
У планах компанії відкрити партнерські заклади у всіх містах мільйонниках України
Відкриття "Шкіл Фітнесу" у Єгипті та розвиток по франчайзингу в Україні
Протягом двох років компанія налаштована відкрити багато філій в Україні
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Express White в різних форматах
Добрий день. Чи можливе відкриття у Парижі?
FitCurves - пятый клуб в Польше
А когда FitCurves появится в Лодзи?
FitCurves будет и в Польше
хотелось бы трудоустроиться в фиткервз Польши!