ТОВ "Л-Компані", яка займається розвитком мережі торговельних об'єктів з продажу бананових десертів ТМ "ШОКОБАН", почала роботу в Україні недавно. На сьогодні під торговельною маркою працюють дві власні точки в Донецьку. Десерт "Шокобан" - це своєрідний аналог морозива. Заморожений банан занурюється в гарячу шоколадну глазурь, після чого посипається горіховою, кокосовою або ж декоративною стружкою.
Це ноу-хау з'явилося зовсім випадково. "Одного разу до мене прийшли друзі, і потрібно було подати щось на десерт. Однак в холодильнику були тільки заморожені банани, - розповіла порталу Franchising.ua Генеральний директор "Л-Компані" Олена Кровякова. - Тоді я швиденько натерла шоколад та додала туди різних присипок. Друзі запитали мене, де я це купила. Я ж відповіла їм, що я це винайшла".
Вже найближчим часом розпочнуть свою роботу перші партнери в регіонах. "Ми підписали договір генерального франчайзингу з Харківською та Київською областями. Зараз ведемо переговори з потенційними партнерами з Рівного та Херсону", - розповідає Олена Кровякова.
Крім цього мережа "Шокобан" використовує мастер-франчайзинг для виходу на ринки інших країн. На завершальному етапі - переговори з Росією, Білоруссю, США, Домініканською Республікою, ОАЕ, Азербайджаном тощо. Мастер-франчайзером "Л-Компані" в Чехії, Австрії, Німеччині та Голландії стала компанія BudExim s.r.o.
Для того, щоб розпочати співпрацю з "Л-Компані", необхідно володіти інвестиціями в розмірі від 185 тис. грн. Ця сума включає в себе вартість 5 лотків-машин, супутніх товарів, а також - паушальний внесок. В паушальний внесок входить: навчання, повний пакет документів для початку бізнесу. За умови підписання договору генерального франчайзингу партнеру потрібно закупити мінімальну партію від 30 до 42 лотка-машини. В цьому разі партнер отримує право курувати діяльність інших франчайзі в регіоні (явище субфранчайзингу).
читати статті

Відтепер жителі Цумані можуть придбати усе необхідне у новому сучасному супермаркеті «Наш Край».
Нещодавно мережа супермаркетів SPAR відкрила дві нові торгові точки.
Чому франчайзинг "Наш Край" — це вигідний вибір для тих, хто мріє власного бізнесу в сфері продуктового рітейлу.
Мережа супермаркетів SPAR в Україні взяла на себе завдання розвитку та підтримки малих та середніх виробників, і результати їхнього проєкту насправді вражають.
Франшиза супермаркету "Наш Край" надає підприємцям можливість вести власний бізнес з мінімальними початковими витратами та ризиками.
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
подарунгок
Якщо ви любите віскі або шукаєте ідеальний подарунок для цінителя, варто звернути увагу на...
подарунгок
що можна подарувати на новий рік
Летнее
Лето вот вот уже близко, а купальники надо покупать заранее. Уже подготовились? Если не успели -...
Rozetka йде в доставку їжі
Не забудьте на островок взять пляжную одежду - https://mathilda.com.ua/kupalniki/plyagnaya-odegda/ В ней вы на острове...
Як відкрити магазин біжутерії. Бізнес-план
Ми пропонуємо приватні, комерційні та особисті кредити з дуже низькими річними процентними...
Еко-шик: комплексний еко-франчайзинг
Торгова марка “Еко-шик”: магазини органічних продуктів, кафе з ексклюзивними рецептами від...
DeSheli - осторожно, мошенники!
У этих ребят постоянно меняются телефоны и они представляются разными "салонами". Я живу в Киеве....
DeSheli - осторожно, мошенники!
09.07.2015, салон по адресу М. Расковой, 2а. Консультант Елена встретила любезно, провела первый...