Концепція точок з продажу млинців під ТМ "Жареное солнце" з'явилася на українському ринку стріт-фуду влітку 2010 року. Власник концепції, Сергій Жуков, планував розвивати мережу в столиці власними силами, а можливість відкриття точок в інших регіонах віддати франчайзі. Однак, як стало відомо редакції порталу Franchising.ua, сьогодні компанія не має наміру використовувати схему франчайзингу для розвитку мережі.
"В нашому бізнесі дуже важливо зробити акцент на якість надаваних послуг та продукції. Значну роль тут відіграє саме людський фактор. На даний момент, ми не впевнені, що наші партнери зможуть дотримуватися заданих стандартів, - розповідає Сергій Жуков. - В нас був негативний досвід співпраці з франчайзі, після чого ми вирішили призупинити цю можливість".
Інший гравець ринку - "Блинок" - продовжує розвивати франчайзингову мережу. Деякі з партнерських точок компанії відкриваються тепер у форматі кафе. "Зараз ми віддаємо перевагу відкриттю точок з продажу, які передбачають вхід всередину, - розповідає представник компанії "Блинок" Світлана Мохна. - цього року мережа поповнилася 4 новими закладами, 2 з яких працюють у форматі кафе".
На сьогодні в мережі "Жареное солнце" працюють три кіоски та одне кафе, тоді як мережа "Блинок" охоплює 14 вуличних точок з продажу та 3 кафе. Обидві компанії вважають пріоритетним формат стаціонарного кафе. Тільки от одна з них відкриватиме їх самостійно, інша - надасть таку можливість своїм франчайзі.
читати статті

Відтепер жителі Цумані можуть придбати усе необхідне у новому сучасному супермаркеті «Наш Край».
Нещодавно мережа супермаркетів SPAR відкрила дві нові торгові точки.
Чому франчайзинг "Наш Край" — це вигідний вибір для тих, хто мріє власного бізнесу в сфері продуктового рітейлу.
Мережа супермаркетів SPAR в Україні взяла на себе завдання розвитку та підтримки малих та середніх виробників, і результати їхнього проєкту насправді вражають.
Франшиза супермаркету "Наш Край" надає підприємцям можливість вести власний бізнес з мінімальними початковими витратами та ризиками.
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
подарунгок
Якщо ви любите віскі або шукаєте ідеальний подарунок для цінителя, варто звернути увагу на...
подарунгок
що можна подарувати на новий рік
Летнее
Лето вот вот уже близко, а купальники надо покупать заранее. Уже подготовились? Если не успели -...
Rozetka йде в доставку їжі
Не забудьте на островок взять пляжную одежду - https://mathilda.com.ua/kupalniki/plyagnaya-odegda/ В ней вы на острове...
Як відкрити магазин біжутерії. Бізнес-план
Ми пропонуємо приватні, комерційні та особисті кредити з дуже низькими річними процентними...
Еко-шик: комплексний еко-франчайзинг
Торгова марка “Еко-шик”: магазини органічних продуктів, кафе з ексклюзивними рецептами від...
DeSheli - осторожно, мошенники!
У этих ребят постоянно меняются телефоны и они представляются разными "салонами". Я живу в Киеве....
DeSheli - осторожно, мошенники!
09.07.2015, салон по адресу М. Расковой, 2а. Консультант Елена встретила любезно, провела первый...