Компанія "Б'юті Бутік Україна" працює на українському ринку близько 10 років. На сьогодні вона є офіційним дистрибютором 12 брендів професійної косметики для салонів краси, а також - власником салону краси під ТМ Beauty Zone та магазину для професіоналів. Компанія вивела на ринок три франчайзингові концепції: салони краси Beauty Zone, невеликі магазини в ТЦ під ТМ Beauty Zone Shop, а також - відомі у світі косметичні салони VIP-рівня під ТМ Ambasade de la Beaute.
Першою франчайзинговою пропозицією компанії став салон краси Beauty Zone. Рік тому "Б'юті Бутік Україна" розпочала розробку системи франчайзингу для цієї концепції та почала вести переговори з потенційними партнерами. "Під час переговорів з деякими гравцями ринку виявилося, що великим попитом користуються невеликі магазини професійної косметики, оскільки багатьом кінцевим споживачам зручніше купувати нашу продукцію в місцях загального шопінгу, - розповів порталу Franchising.ua директор департаменту маркетингу компанії "Б'юті Бутік Україна" Ярослав Савченко. - Так виникла ідея проекту Beauty Zone Shop - невеликого магазину, площею 8 м2, що розміщується в проходах великих торговельних центрів".
Франчайзингові магазини Beauty Zone Shop компанія має намір відкривати в містах з кількістю населення від 300 тис., хоча, як стверджує Ярослав Савченко, більшу роль тут відіграє платоспроможність жителів. Інвестиції, необхідні для відкриття торговельної точки становлять близько $ 25 тис., орієнтовний термін окупності - 8 місяців.
Паралельно з Beauty Zone Shop "Б'юті Бутік Україна" розвиватиме також інші дві мережі. "Протягом трьох наступних років ми поставили перед собою ціль відкрити по одному магазину Beauty Zone Shop в кожному місті з населенням від 500 тис. населення, а також - 4-5 магазинів в Києві, - розповідає Ярослав Савченко. - Разом з тим ми хочемо, щоб в кожному місті мільйоннику працювало, як мінімум, по одному салону Beauty Zone та Ambasade de la Beaute".
Клієнтська база компанії "Б'юті Бутік Україна" складається на сьогодні з більш ніж 1 тисячі салонів на території всієї України. До найбільш відомих брендів, котрі компанія представляє на українському ринку, можна віднести Paul Mitchell, Biologique Recherche, Nail Tek та інші.
читати статті

Для українського ринку сегмент лоукост клубів - новинка
Німецька компанія змінюється, відкриває салони в нових країнах та чекає на франчайзі з України
У планах компанії відкрити партнерські заклади у всіх містах мільйонниках України
Відкриття "Шкіл Фітнесу" у Єгипті та розвиток по франчайзингу в Україні
Протягом двох років компанія налаштована відкрити багато філій в Україні
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Express White в різних форматах
Добрий день. Чи можливе відкриття у Парижі?
FitCurves - пятый клуб в Польше
А когда FitCurves появится в Лодзи?
FitCurves будет и в Польше
хотелось бы трудоустроиться в фиткервз Польши!