Компанія I.C.Lab Individual cosmetic вже близько 3 років розвиває мережу салонів з виготовлення індивідуальної косметики в Росії. На сьогодні в цій країні працює 15 закладів. Більше року тому перший салон відкрився і в Україні. Перевіривши затребуваність пропозиції компанія передала перший заклад партнерові та взялася за розвиток франчайзингової мережі. "Своїм франчайзі ми маємо намір надавати ексклюзивне право на розвиток мережі у своєму місті, - розповіла порталу Franchising.ua генеральний директор I.C.Lab Individual cosmetic в Україні Олена Адамчук. - Ми припускаємо можливість відкриття 1 салону на 2 крісла в розрахунку на 1 млн чоловік в великих містах. Найбільш перспективними для розвитку мережі I.C.Lab на сьогодні є міста-мільйонники".
I.C.Lab Individual cosmetic - це єдина в Україні компанія, яка виготовляє косметичні засоби за індивідуальною рецептурою на основі даних системи відеосканування шкіри. Ця технологія була розроблена на Кіпрі, в лабораторії відомого професора дерматології Памбоса Харламбуса, вона запатентована і на сьогоднішній день не має аналогів у світі.
Для збільшення популярності своєї торговельної марки компанія не використовує активну рекламу в пресі, інтернеті та на телебаченні. "Кошти, спрямовані на рекламу, ми інвестуємо, в основному, у споживача, - розповідає Олена Адамчук. - Для цього в нас діє спеціальна програма подарункових сертифікатів на суму 800 грн. Даний сертифікат передбачає безкоштовне сканування шкіри, а також - крем для очей у подарунок". Реалізацією сертифікатів може займатися як безпосередньо власник франчайзингового салону (в такому разі він отримує 35% від продажу), так і спеціально найнятий менеджер з продажів (тоді власник отримує 25%, а менеджер - 10%).
Як стверджують у компанії, салони I.C.Lab окупаються за 4-5 місяців. Салон на одне крісло обслуговує в середньому 300 клієнтів в місяць, а на два крісла - до 600. "Відкриваючи заклад ми віддаємо перевагу приміщенням, котрі розташовуються недалеко від метро або ж у місцях з хорошою транспортною розв'язкою, - розповідає Олена Адамчук. - Як показує практика, найкращим територіальним рішенням для мережі є торговельні та бізнес центри відкритого типу".
читати статті

Для українського ринку сегмент лоукост клубів - новинка
Німецька компанія змінюється, відкриває салони в нових країнах та чекає на франчайзі з України
У планах компанії відкрити партнерські заклади у всіх містах мільйонниках України
Відкриття "Шкіл Фітнесу" у Єгипті та розвиток по франчайзингу в Україні
Протягом двох років компанія налаштована відкрити багато філій в Україні
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Express White в різних форматах
Добрий день. Чи можливе відкриття у Парижі?
FitCurves - пятый клуб в Польше
А когда FitCurves появится в Лодзи?
FitCurves будет и в Польше
хотелось бы трудоустроиться в фиткервз Польши!