Melino Group, яка спеціалізується на реалізації ортопедичного товару та шерстяної постілі німецького, словенського та українського виробника, працює на ринку з 2009 року. Протягом всієї діяльності компанії продаж продукції здійснювався шляхом використання активного маркетингу: клієнти приходили на презентації, де могли придбати товар. Тепер "Melino Group" вирішила розширити коло своєї цільової аудиторії та вийти у роздріб за допомогою франчайзингу.
"Ставши на шлях розвитку у сфері пасивних продажів ми маємо намір відкривати точки з продажу ортопедичних товарів та шерстаної постілі у всіх містах з населенням від 15 тис. чоловік в Україні та Європі, а в майбутньому - у всьому світі, - розповів порталу Franchising.ua директор компанії Melino Group Михайло Лавунов. - Розмір інвестицій, необхідних для початку бізнесу, залежить від населеного пункту, в якому відкриватиметься магазин: в місті з населенням до 50 тис. чоловік він дорівнює $ 3 тис.; від 50 до 150 тис. - $ 5 тис.; від 150 до 300 тис. - $ 7 тис.; від 300 до 500 тис. - $ 10 тис.; від 500 тис. до 1 млн - $ 15 тис; в мільйонниках - $ 20 тис. За наступні 5 років ми маємо намір бути представленими у кожному місті України та частково - Росії. Хочемо, щоб наші магазини працювали в кожному торговельному центрі, а також - на головних вулицях великих житлових масивів та невеликих міст".
Для того, щоб відкрити магазин під ТМ Melino Group, необхідно зняти в оренду приміщення в ТЦ або на одній з центральних вулиць міста. В залежності від розміру міста бізнес вимагає наявності від 4 до 8 працівників. Як стверджує Михайло Лавунов, чим більша кількість працівників - тим швидше окупається торговельна точка. Середній термін окупності становить 18 місяців.
читати статті

У найближчий час компанія планує випуск своєї продукції тільки для реалізації партнерською мережею
Компанією відкрито нові представництва у Білгород-Дністровському та Рівно
Або чому поляки зацікавлені в інноваціях енергозберігаючого опалення?
Стимулювання до переходу народу на електроопалення сприяло розвитку компанії та новому пошуку альтернативних джерел енергії
Своїм підприємницьким досвідом та ідеєю самого економічного отоплення ділиться Олег Литвинов
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Бизнес по сокращению затрат на отопление
Компания "Soroka" представляет множество перспективных предложений франчайзинга, с помощью...
«Билюкс» набирает обороты
Это просто супер обогреватель, в наше время когда тарифы непонятно на кого рассчитаны, Билюкс...
Тепло - в каждый дом
пользуюсь энергосберегающим отоплением уже 5 лет.до этого было печное отопление в доме.не...
Тепло - в каждый дом
пользуюсь энергосберегающим отоплением уже 5 лет.до этого было печное отопление в доме.не...