Понеділок
19.03.2012
"Між новорічними канікулами та періодом літніх відпусток активність туристів зростає", - розповідає представник компанії Tez Tour Олександр Кириченко
 

Як змінюється активність туристів навесні? Яким чином проявляється сезонність в цю пору року?
Весняний період вважається періодом міжсезоння (між новорічними канікулами та періодом літніх відпусток). Проте, порівняно з зимовим сезоном, навесні активність туристів зростає. Адже саме в цей період вони мають змогу скористатися вигідними умовами "раннього бронювання". З кожним роком кількість туристів, що планують свою літню відпустку весною, збільшується, таким чином "раннє бронювання" набуває масового характеру. Зокрема, оператор Тез Тур щороку збільшує кількість пропозицій для своїх туристів, дозволяючи заощадити до 40% вартості туру.

Які напрямки найбільш популярні в період з початку березня по кінець травня? До якого цінового сегменту вони відносяться?

В період з березня по травень зазвичай популярні тури до вічно теплих країн: Египту, Тайланду, ОАЕ, Мальдівів. З кінця квітня з'являється багато бажаючих на травневі свята відпочити під вже теплим турецьким сонцем або відвідати європейські країни (Грецію, Іспанію тощо). Ціновий сегмент даного періоду дозволяє людям відпочивати за доступними цінами.

Яке соціальне обличчя «весняного» туриста: це студент, бізнесмен, сім’янин, котрий везе свою родину на відпочинок, тощо?

Наприкінці березня можна зустріти найбільше сімей з дітьми, оскільки на цей період припадають дитячі канікули. Аналогічну тенденцію можна спостерігати і на травневі свята.


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Франшиза - що це? /11.11.2009

Омонімія терміну франшиза зі сфери страхування та зі сфери підприємницької дільності іноді вносить деякі непорозуміння

Як відкрити суши-бар. Бізнес-план /18.11.2011

Наскільки прибутковим є бізнес ресторану японської кухні?