Як змінюється активність туристів навесні? Яким чином проявляється сезонність в цю пору року?
Весняний період вважається періодом міжсезоння (між новорічними канікулами та періодом літніх відпусток). Проте, порівняно з зимовим сезоном, навесні активність туристів зростає. Адже саме в цей період вони мають змогу скористатися вигідними умовами "раннього бронювання". З кожним роком кількість туристів, що планують свою літню відпустку весною, збільшується, таким чином "раннє бронювання" набуває масового характеру. Зокрема, оператор Тез Тур щороку збільшує кількість пропозицій для своїх туристів, дозволяючи заощадити до 40% вартості туру.
Які напрямки найбільш популярні в період з початку березня по кінець травня? До якого цінового сегменту вони відносяться?
В період з березня по травень зазвичай популярні тури до вічно теплих країн: Египту, Тайланду, ОАЕ, Мальдівів. З кінця квітня з'являється багато бажаючих на травневі свята відпочити під вже теплим турецьким сонцем або відвідати європейські країни (Грецію, Іспанію тощо). Ціновий сегмент даного періоду дозволяє людям відпочивати за доступними цінами.
Яке соціальне обличчя «весняного» туриста: це студент, бізнесмен, сім’янин, котрий везе свою родину на відпочинок, тощо?
Наприкінці березня можна зустріти найбільше сімей з дітьми, оскільки на цей період припадають дитячі канікули. Аналогічну тенденцію можна спостерігати і на травневі свята.
читати статті
В Україні йде активна підготовка до 11-ї спеціалізованої виставки «Франчайзинг 2015»
Час купувати франшизи на виставці «Франчайзинг 2015»
Цього року компанія урочисто відсвяткувала 20-ти річчя, відкрила нові філії і націлена на якісні показники роботи мережі
З початку року компанія відкрила ще 10 франчайзингових агенцій
Мережа турагентств розширює асортимент послуг.
найчайтіше читане
В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу
Як заробити на станції техобслуговування автомобіля
Тест на підприємництво
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
Багато людей прагнуть дотримуватися моди і періодично оновлюють свій гардероб. Тому роздрібна торгівля одягом у всі часи залишається актуальною, і при правильному підході цей бізнес завжди знаходить своїх відданих, постійних клієнтів
популярне на форумі
Франчайзинг в туризме
цілком згідна
Сеть Агентств Горящих Путевок растет, несмотря на кризис
Добрый день. Незнаю к кому обратится. Нужна помощь. Хочу чтоб об этом узнала вся страна. В...
Подешевеет ли Турция для украинцев?
Вряд ли у нас вообще что-нибудь подешевеет
Франчайзинг в туризме
найбільший ризик - банкрутство франчазера, а також погана організація, навчання і тд.
Франчайзинг в туризме
Насколь интересен франчайзинг в туризме? Какие существуют опасения?