Ось уже протягом 3-х років компанія "СтеклоПЛАСТ" проводить дилерську конференцію для своїх партнерів. "Цього року конференцію відвідало 398 людей, - розповіла Franchising.ua представник компанії "СтеклоПЛАСТ" Світлана Манько. - На зустріч з'їхалися партнери із всіх областей України, проте серед гостей не було випадкових відвідувачів. Оскільки на конференції обговорювалися стратегія і тактика компанії до 2014 року та презентувався унікальний аналіз ринку і дані споживчих досліджень, захід мав закритий характер". В рамках конференції компанія провела ярмарок "Все для забезпечення продажів", а також - святковий вечір "Red and white Wine", де присутні мали змогу в комфортній обстановці обговорити плани та прогнози, поділитися досвідом роботи в окремих регіонах тощо.
Компанія "СтеклоПЛАСТ" займається розвитком національної мережі фірмових салонів вікон та дверей, орієнтованих на купівельний сегмент "середній" та "середній +". На українському ринку "СтеклоПЛАСТ представлений з 1997 року. На сьогодні фірмова мережа налічує 144 салони, 19 з яких - власні. "В рамках програми підтримки партнерів в 2011 році компанія "СтеклоПЛАСТ" забрендувала 89 салонів, 34 з яких відкрилися в другій половині року, - розповідає Світлана Манько. - Крім цього ми провели для своїх партнерів 45 тренінгів, 3 всеукраїнські рекламні та PR-кампанії та серію маркетингових досліджень споживчих переваг покупців, а також - створили єдиний Інформаційний Центр СтеклоПЛАСТ". В 2012 році компанія планує відкриття як мінімум 50 франчайзингових салонів. Проте, як стверджують представники компанії, конкретні цифри озвучуватимуться уже під час констатації фактів відкриттів.
читати статті

У найближчий час компанія планує випуск своєї продукції тільки для реалізації партнерською мережею
Компанією відкрито нові представництва у Білгород-Дністровському та Рівно
Або чому поляки зацікавлені в інноваціях енергозберігаючого опалення?
Стимулювання до переходу народу на електроопалення сприяло розвитку компанії та новому пошуку альтернативних джерел енергії
Своїм підприємницьким досвідом та ідеєю самого економічного отоплення ділиться Олег Литвинов
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Бизнес по сокращению затрат на отопление
Компания "Soroka" представляет множество перспективных предложений франчайзинга, с помощью...
«Билюкс» набирает обороты
Это просто супер обогреватель, в наше время когда тарифы непонятно на кого рассчитаны, Билюкс...
Тепло - в каждый дом
пользуюсь энергосберегающим отоплением уже 5 лет.до этого было печное отопление в доме.не...
Тепло - в каждый дом
пользуюсь энергосберегающим отоплением уже 5 лет.до этого было печное отопление в доме.не...