СтеклоПЛАСТ зібрав франчайзі

Вівторок
06.03.2012
Компанія провела щорічну дилерську конференцію
 

Ось уже протягом 3-х років компанія "СтеклоПЛАСТ" проводить дилерську конференцію для своїх партнерів. "Цього року конференцію відвідало 398 людей, - розповіла Franchising.ua представник компанії "СтеклоПЛАСТ" Світлана Манько. - На зустріч з'їхалися партнери із всіх областей України, проте серед гостей не було випадкових відвідувачів. Оскільки на конференції обговорювалися стратегія і тактика компанії до 2014 року та презентувався унікальний аналіз ринку і дані споживчих досліджень, захід мав закритий характер". В рамках конференції компанія провела ярмарок "Все для забезпечення продажів", а також - святковий вечір "Red and white Wine", де присутні мали змогу в комфортній обстановці обговорити плани та прогнози, поділитися досвідом роботи в окремих регіонах тощо.

Компанія "СтеклоПЛАСТ" займається розвитком національної мережі фірмових салонів вікон та дверей, орієнтованих на купівельний сегмент "середній" та "середній +". На українському ринку "СтеклоПЛАСТ представлений з 1997 року. На сьогодні фірмова мережа налічує 144 салони, 19 з яких - власні. "В рамках програми підтримки партнерів в 2011 році компанія "СтеклоПЛАСТ" забрендувала 89 салонів, 34 з яких відкрилися в другій половині року, - розповідає Світлана Манько. - Крім цього ми провели для своїх партнерів 45 тренінгів, 3 всеукраїнські рекламні та PR-кампанії та серію маркетингових досліджень споживчих переваг покупців, а також - створили єдиний Інформаційний Центр СтеклоПЛАСТ". В 2012 році компанія планує відкриття як мінімум 50 франчайзингових салонів. Проте, як стверджують представники компанії, конкретні цифри озвучуватимуться уже під час констатації фактів відкриттів.