Особливості реалізації ортопедичної продукції в Україні

П'ятниця
03.02.2012
Розмова з директором з реклами та маркетингу компанії "ВЕНЕТО" Євгеном Лозицьким
 

Яка ортопедична продукція користується найбільшою популярністю в українського покупця?
Наразі, виділити якусь окрему категорію товару для здорового сну, чи то ортопедичні матраци, чи подушки, чи ліжка, не можливо. Зазвичай, споживачі, що вирішили придбати собі ортопедичну продукцію, є досить обізнаними в цій справі. Вони знають, що товари для здорового сну доцільніше купувати комплексно. Наприклад, ортопедичний матрац може втратити свої ортопедичні властивості, якщо буде розташований на неправильній поверхні. Ось чому краще одразу купити для нього й ортопедичний каркас - ліжко. Зрештою, це не лише якісніше, а й вигідніше, адже правильна експлуатація ортопедичних товарів забезпечує їм довше «життя». Тому ми заохочуємо покупців «ВЕНЕТО» обирати товари для здорового сну у комплексі. Так, ми часто проводимо акції, що дозволяють придбати або виграти другу одиницю товару.

Як змінюється динаміка продажів протягом року?

Як і в будь-якому іншому бізнесі, після новорічних свят кількість покупок ортопедичної продукції дещо зменшується. Але, як я вже й казав, це стосується всіх видів бізнесу. Найбільш активний час – це період з кінця літа до початку осені. Обумовлюється це різними факторами. Окремий сегмент людей, що будували собі приватні будинки, з приходом осені вже закінчив будівництво і перейшов до покупок товарів в оселю. Інші вирішують забезпечити собі приємну зиму. А хтось, не витративши збережені на відпустку гроші, вирішує побалувати себе відпочинком вдома, який доступний кожного дня. Мотивація кожного покупця є різною, і час, коли він вирішує змінити свій сон на краще – теж. Тому, ми, компанія «ВЕНЕТО», намагаємось підходити до кожного клієнта індивідуально. Це й дає нам змогу не відчувати різких коливань попиту.

Наскільки добре заповнений на сьогодні український ринок ортопедичних товарів? Які його головні тенденції?

За останні роки в Україні розширився ринок товарів для здорового сну. І, на мою думку, це є добре. Адже, якщо з’являються нові точки продажу ортопедичної продукції, на неї є попит. Найголовнішим для нас в цьому є те, що українські споживачі почали більш уважно ставитися до свого здоров’я. Споживачі прийшли до розуміння, що гарний ранок починається з гарного сну. А саме на забезпечення здорового сну і спрямована діяльність всієї компанії «ВЕНЕТО».


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію