З 2005 року компанія "Білюкс" імпортувала в Україну інфрачервоні обігрівачі на зразок UFO та довгохвильові обігрівачі, які встановлюються на стелі. Однак, з самого початку діяльності на ринку "Білюкс" робила акцент на другому напрямку: у період з 2005 по 2008 рік компанія була єдиним вітчизняним оператором, котрий надавав послуги продажу та монтажу довгохвильових систем опалення. В 2009-му "Білюкс" самостійно почала виробляти довгохвильові обігрівачі, а ще через рік запропонувала співпрацю на умовах франчайзингу. Зараз компанія має 4 франчайзингових представництва, що знаходяться у Харкові, Києві, Чернігові та Полтаві. Головною метою компанії зараз є розвиток мережі регіональних представництв у всіх 24 обласних центрах країни. Найбільш пріоритетними для майбутніх відкриттів компанія називає такі міста, як Львів, Одеса, Донецьк, Запоріжжя, Миколаїв, Херсон, Сімферополь та Севастополь.
"В 2010 році в Україні з'явилося кілька конкурентів-виробників, - розповів порталу Franchising.ua директор компанії "Білюкс" Олег Литвинов. - Тоді ми запропонували нашим дилерам стати ексклюзивними дистрибьюторами в їхніх обласних центрах на умовах франчайзингу. Це означало, що вони працюватимуть у складі монобрендовій мережі фірмових представництв "Білюкс" та матимуть постійний запас продукції на складі".
В компанії "Білюкс" працює на сьогодні 100 дилерів в Україні та близько 1 тисячі у світі. Крім нашої держави компанія має представництва у Молдові, Росії та Румунії. Також здійснює продажі продукції в Болгарію, Англію та Ісландію. Франчайзинг "Білюкс" розрахований на міста від 300 тис. до 2 млн чоловік. Щоб стати франчайзі компанії, необхідно сплатити паушальний внесок в розмірі 16 тис. грн та закупити мінімальний товарний запас на суму від 50 до 200 тис. грн.
читати статті

У найближчий час компанія планує випуск своєї продукції тільки для реалізації партнерською мережею
Компанією відкрито нові представництва у Білгород-Дністровському та Рівно
Або чому поляки зацікавлені в інноваціях енергозберігаючого опалення?
Стимулювання до переходу народу на електроопалення сприяло розвитку компанії та новому пошуку альтернативних джерел енергії
Своїм підприємницьким досвідом та ідеєю самого економічного отоплення ділиться Олег Литвинов
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Бизнес по сокращению затрат на отопление
Компания "Soroka" представляет множество перспективных предложений франчайзинга, с помощью...
«Билюкс» набирает обороты
Это просто супер обогреватель, в наше время когда тарифы непонятно на кого рассчитаны, Билюкс...
Тепло - в каждый дом
пользуюсь энергосберегающим отоплением уже 5 лет.до этого было печное отопление в доме.не...
Тепло - в каждый дом
пользуюсь энергосберегающим отоплением уже 5 лет.до этого было печное отопление в доме.не...