Компанія, яка пропонує франчайзинг під ТМ "Фарбія", працює на українському ринку вже близько 15 років. Розвиток мережі колор-студій розпочався в травні 2007 року внаслідок ребрендінгу торговельних точок "Фінські фарби". Франчайзинговий проект компанія запустила рік тому. "На українському ринку фарби сьогодні точиться серйозна конкуренція, у сфері задіяно дуже багато граців, - розповів порталу Franchising.ua керівник мережі колор-студій "Фарбія" Максим Корочков. - Але тільки наша компанія розвиває франчайзингову мережу. В цьому напрямку ми стали піонерами". Щоб розпочати бізнес під ТМ "Фарбія", необхідно володіти інвестиціями в сумі від 100 до 150 тисяч гривень. "Окупність бізнесу залежить від того, наскільки активний партнер, та наскільки вдало підібрано місце для колор-студії, - розповідає Максим Корочков. - За умови наявності обидвох факторів точка окупається за 1-2 місяці".
Зараз на території України знаходиться 26 колор-студій під торговельною маркою "Фарбія". 17 з них працюють на умовах франчайзингу. В наступному році компанія запланувала відкриття ще 40 точок і вже намітила, що на початку року 5 з них розпочнуть свою роботу. Розвиток мережі відбуватиметься як за рахунок власних, так і франчайзингових точок. Крім того, у компанії немає вимог щодо кількості населення в місті, в якому бажає працювати франчайзі. За словами Максима Корочкова такі невеликі міста, як Дрогобич та Біла Церква, показали свою результативність на рівні з іншими.
"Клієнти мережі приходять до колор-студії для того, щоб отримати дизайнерське рішення та задовольнити свої естетичні потреби, - розповідає Максим Корочков. - Фарба у нашій справі служить лише інструментом. У своїй роботі не прагнемо монобрендовості, а намагаємося представити споживачу широкий асортимент продукції".
читати статті

Компанія розширює бізнес в Україні та планує вийти на закордонні ринки
Компанія просуває торгову марку за за межі близькосхідного регіону та цікавиться ринком України
Компанія «Дом бусин» планує активно розвивати партнерську мережу за кордоном
Миколаївська майстерня побутових послуг розглядає можливість розширення мережі завдяки франчайзі
У планах «Доброї аптеки» стати міжнародною мережею
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Копійочка
Доброго дня, яка ціна франшизи копійочки?
Копійочка
History
Копійочка
Мене часто запитують, коли я запрошую до себе на день народження, а що тобі подарувати?)) Я завжди...
Копійочка
Доброго дня , мене цікавить купівля і співпраця по франшизі,чи є у вас така...
Копійочка
з Коломиі!!!!!!!!!а є якась різниця звідки?
Копійочка
Ще раз перепитаю- Ви звідки? пишіть lider-kiev@yandex.ru
Копійочка
так мене теж давно цікавить питання і я вже довший час шукаю франшизу так як бачу магазини...
Копійочка
А Ви зв1дки?