Історія компанії "ВЕНЕТО" налічує вже 20 років діяльності на українському ринку ортопедичних товарів для здорового сну. На початку свого функціонування компанія виробляла переважно ортопедичні матраци, але завдяки постійній роботі відділу інновацій, асортимент продукції постійно розширювався і зараз налічує десятки моделей товарів різних категорій: від ортопедичних матраців і вже укомплектованих спалень до ковдр, подушок та диванів. На сьогодні в мережі функціонує 70 дилерських магазинів. Протягом року компанія має намір відкрити ще 30. "Найбільше нас цікавлять такі регіони, як Кіровоград та Луцьк, проте ми завжди відкриті до плідної співпраці з представниками і інших міст", - розповіла порталу Franchising.ua PR-менеджер компанії "ВЕНЕТО" Анна Мозгова.
В залежності від кількості населення в містах, в яких відкриваються франчайзингові магазини, компанія пропонує своїм партнерам різні формати магазинів, виходячи з доцільності площі (в великому місті це може бути магазин з площею 200 м², у малому – 18 м²). Окупається проект магазину ортопедичних товарів протягом першого року діяльності.
Для виробництва продукції ТМ "ВЕНЕТО" використовуються італійське обладнання та європейські технології. "Нашими постачальниками сировини є такі країни, як Італія, Німеччина та Бельгія, - розповідає Анна Мозгова. - Всі товари виготовляються з екологічно-чистих матеріалів, проходять багаторівневе випробовування відповідності якості та мають кілька сертифікатів та рекомендацій від поважних організацій. Окрім цього, унікальність наших пропозицій полягає в наданні дилерам вже укомплектованих магазинів. Тобто наші франчайзі вже на перших етапах мають змогу запропонувати своїм клієнтам повний спектр товарів, які можуть знадобитися для здорового сну – від подушки до повністю готової спальні".
читати статті

У найближчий час компанія планує випуск своєї продукції тільки для реалізації партнерською мережею
Компанією відкрито нові представництва у Білгород-Дністровському та Рівно
Або чому поляки зацікавлені в інноваціях енергозберігаючого опалення?
Стимулювання до переходу народу на електроопалення сприяло розвитку компанії та новому пошуку альтернативних джерел енергії
Своїм підприємницьким досвідом та ідеєю самого економічного отоплення ділиться Олег Литвинов
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Бизнес по сокращению затрат на отопление
Компания "Soroka" представляет множество перспективных предложений франчайзинга, с помощью...
«Билюкс» набирает обороты
Это просто супер обогреватель, в наше время когда тарифы непонятно на кого рассчитаны, Билюкс...
Тепло - в каждый дом
пользуюсь энергосберегающим отоплением уже 5 лет.до этого было печное отопление в доме.не...
Тепло - в каждый дом
пользуюсь энергосберегающим отоплением уже 5 лет.до этого было печное отопление в доме.не...