В 2006-2007 роках компанія "Ельдорадо" розширювала мережу за рахунок франчайзингових магазинів, проте з приходом економічної кризи діяльність франчайзі була зупинена. Зараз компанія повертається до франчайзингу, і пропонує співпрацю підприємцям невеликих міст з населенням від 20 до 200 тисяч чоловік. Відкрити бізнес під покровом популярного бренду тепер можна як "з нуля", так і будучи діючим оператором. Початок діяльності компанії "Ельдорадо" припадає на 1994 рік. На сьогоднішній день під цією торговельною маркою працює близько 80 супермаркетів побутової техніки у 34 містах країни.
"Торговельна стратегія компанії "Ельдорадо" включає в себе три головні канали реалізації продукції: оптовий, франчайзинговий та збут товарів у власних відділеннях мережі. Ми розуміємо, що з франчайзингом компанія стане сильнішою і укріпить свої позиції на ринку, тому зараз активно рухаємося в напрямку розвитку франчайзингу, - розповів порталу Franchising.ua Юрій Шикота, керівник департаменту франчайзингу компанії "Ельдорадо". - В планах "Ельдорадо" - відкриття франчайзингових точок у 60-65 населених пунктах країни, які відповідають вимогам щодо кількості населення".
Під брендом "Ельдорадо" на сьогодні працюють два франчайзингові магазини. Перший з них було відкрито 15 жовтня в у Вознесенську, що в Миколаївській області, другий - 21 жовтня в Горлівці, що на Донеччині. На наступних вихідних ще один франчайзинговий заклад запрацює в Одеській області в місті Арцизі. Компанія підписала договори із діючими операторами з інших міст, але їхні магазини запрацюють тільки після проведення реконструкції.
Для того, щоб стати франчайзі компанії "Ельдорадо", підприємцю необхідно інвестувати в бізнес від $30.000 до $120.000 та торгове приміщення площею від 250 до 1000 кв.м.
читати статті

У найближчий час компанія планує випуск своєї продукції тільки для реалізації партнерською мережею
Компанією відкрито нові представництва у Білгород-Дністровському та Рівно
Або чому поляки зацікавлені в інноваціях енергозберігаючого опалення?
Стимулювання до переходу народу на електроопалення сприяло розвитку компанії та новому пошуку альтернативних джерел енергії
Своїм підприємницьким досвідом та ідеєю самого економічного отоплення ділиться Олег Литвинов
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Бизнес по сокращению затрат на отопление
Компания "Soroka" представляет множество перспективных предложений франчайзинга, с помощью...
«Билюкс» набирает обороты
Это просто супер обогреватель, в наше время когда тарифы непонятно на кого рассчитаны, Билюкс...
Тепло - в каждый дом
пользуюсь энергосберегающим отоплением уже 5 лет.до этого было печное отопление в доме.не...
Тепло - в каждый дом
пользуюсь энергосберегающим отоплением уже 5 лет.до этого было печное отопление в доме.не...