Stephania: від каталогів до франчайзингу

Компанія "Інтермар" на українському ринку працює з 1991 року. На початку своєї діяльності вона займалася забезпеченням шахт обладнанням для виробництва. Потім, в 1997 році, "Інтермар" змінила свій профіль на косметичний та взялася за просування двох відомих фінських косметичних брендів Lumene та Herbina на території лівобережній України. А шість років по тому прийняла рішення про вивід на український ринок нових брендів - відомих у всьому світі італійських торговельних марок. "Першою стала відома в Італії та інших країнах Європейського Союзу торговельна марка Bottega Verde. Нині під цим брендом працює багато франчайзингових магазинів в Італії, Іспанії, Швейцарії, а також вона є абсолютним лідером з продажів через інтернет та поштою. Однак косметику Bottega Verde ми обрали не тому, що вона популярна, а тому, що якісна, - розповів порталу Franchising.ua Роман Степанович, керівник відділення перспективи та розвитку компанії "Інтермар". - Потім ми прийняли рішення реалізовувати косметику, використовуючи систему каталогів, як це роблять такі відомі компанії, як Avon та Oriflame. А до Bottega Verde приєдналися ще три бренди: Frais Monde, Dorabruschi и Farmaceutici Dottore Ciccarelli". В 2010 році компанія вирішила перейти від системи каталогів до мережі франчайзингових магазинів під власною торговельною маркою Stephania і взялася за пошук потенційних франчайзі.
На сьогодні продукція компанії реалізовується в 20 сервісних центрах на території України, а до кінця року планується відкриття двох повноцінних магазинів. "У цьому році ми маємо намір відкрити дві власні точки, а з початку нового - взятися за франчайзингові, - розповів Роман Степанович. - Зараз нами вже ведуться переговори із трьома потенційними партнерами".
Косметика, яка пропонуватиметься в магазинах Stephania, належить до трьох основних цінових категорій: "мас-маркет", "мідл-маркет" та "преміум". Відкривати свої магазини компанія намірена в обласних центрах та в містах із кількістю населення від 200 тисяч чоловік. "Для нас головне - не кількість населення в місті, а його фінансова спроможність. Тому найбільш перспективними є ті міста, в яких знаходиться багато торговельних центрів", - стверджує Роман Степанович.
читати статті

Компанія розширює бізнес в Україні та планує вийти на закордонні ринки
Компанія просуває торгову марку за за межі близькосхідного регіону та цікавиться ринком України
Компанія «Дом бусин» планує активно розвивати партнерську мережу за кордоном
Миколаївська майстерня побутових послуг розглядає можливість розширення мережі завдяки франчайзі
У планах «Доброї аптеки» стати міжнародною мережею
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Копійочка
Доброго дня, яка ціна франшизи копійочки?
Копійочка
History
Копійочка
Мене часто запитують, коли я запрошую до себе на день народження, а що тобі подарувати?)) Я завжди...
Копійочка
Доброго дня , мене цікавить купівля і співпраця по франшизі,чи є у вас така...
Копійочка
з Коломиі!!!!!!!!!а є якась різниця звідки?
Копійочка
Ще раз перепитаю- Ви звідки? пишіть lider-kiev@yandex.ru
Копійочка
так мене теж давно цікавить питання і я вже довший час шукаю франшизу так як бачу магазини...
Копійочка
А Ви зв1дки?