Компанія COFFETEA на українському ринку з'явилася в 2000 році. Її діяльність починалася із дистрибуції упакованого чаю та кави інших торговельних марок на території Одеської області. На сьогодні компанія вже протягом п'яти років займається ваговою кавою та чаєм, які продає під власною торговельною маркою. Під вивіскою бренду нині працює 50 власних та близько 30 франчайзингових магазинів. Більшість торговельних точок COFFETEA розташовується в Одеській, Миколаївській та Хмельницькій областях. Представлена компанія також в Севастополі, Маріуполі, Харкові, Рівному, Луцьку, Чернівцях, та у великій кількості районних центрів на зразок Ізмаїлу, Білгород-Дністровська, Охтирки, Вознесенську та інших. Найближчим часом мережа поповниться ще двома точками. 22 вересня новий франчайзинговий магазин відкриється в Маріуполі, а 27 - з'явиться і в столиці.
Своїх франчайзі компанія забезпечує безкоштовною рекламою, а за можливість працювати під логотипом торговельної марки вони нічого не сплачують. "Головний напрямок нашої діяльності - це продаж вагового чаю та кави. Користування франшизою поки що безкоштовне, оскільки зараз ми головним чином зацікавлені в розширенні мережі та збільшенні обсягів продажу", - розповів порталу Franchising.ua бренд-менеджер компанії Василь Матишак.
Відділення мережі можуть відкриватися у розрахунку одного магазину на 10.000 населення. Переважне місце розташування торговельних точок - торговельні центри та прикасова зона супермаркетів. Понад 80% магазинів знаходяться саме в ТЦ, хоча є також окремі магазини.
Щоб стати франчайзі компанії, необхідно володіти капіталом у розмірі 30.000 гривень та 4 кв.м. площі на території супермаркету. Вся вищезазначена сума йде на закупівлю необхідного обладнання та меблів. За умови вдало підібраного місця розташування та хорошого продавця бізнес окупиться вже протягом першого року.
читати статті

Відтепер жителі Цумані можуть придбати усе необхідне у новому сучасному супермаркеті «Наш Край».
Нещодавно мережа супермаркетів SPAR відкрила дві нові торгові точки.
Чому франчайзинг "Наш Край" — це вигідний вибір для тих, хто мріє власного бізнесу в сфері продуктового рітейлу.
Мережа супермаркетів SPAR в Україні взяла на себе завдання розвитку та підтримки малих та середніх виробників, і результати їхнього проєкту насправді вражають.
Франшиза супермаркету "Наш Край" надає підприємцям можливість вести власний бізнес з мінімальними початковими витратами та ризиками.
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
подарунгок
Якщо ви любите віскі або шукаєте ідеальний подарунок для цінителя, варто звернути увагу на...
подарунгок
що можна подарувати на новий рік
Летнее
Лето вот вот уже близко, а купальники надо покупать заранее. Уже подготовились? Если не успели -...
Rozetka йде в доставку їжі
Не забудьте на островок взять пляжную одежду - https://mathilda.com.ua/kupalniki/plyagnaya-odegda/ В ней вы на острове...
Як відкрити магазин біжутерії. Бізнес-план
Ми пропонуємо приватні, комерційні та особисті кредити з дуже низькими річними процентними...
Еко-шик: комплексний еко-франчайзинг
Торгова марка “Еко-шик”: магазини органічних продуктів, кафе з ексклюзивними рецептами від...
DeSheli - осторожно, мошенники!
У этих ребят постоянно меняются телефоны и они представляются разными "салонами". Я живу в Киеве....
DeSheli - осторожно, мошенники!
09.07.2015, салон по адресу М. Расковой, 2а. Консультант Елена встретила любезно, провела первый...