Компанія Avanti вийшла на український ринок у вересні 2001 року. Діяльність розпочиналася з невеликого відділення при меблевому магазині в Одесі. Через півроку роботи замість нього з'явився перший повноцінний магазин площею 500 кв.м. На сьогодні мережа Avanti представлена сімома власними точками в Києві, Харкові, Одесі, Миколаєві, Дніпропетровську та трьома франчайзинговими в Чернівцях, Івано-Франківську й Севастополі. До кінця року в планах Avanti - ще два магазини у західній та східній частині України. До кінця 2012-го компанія має намір бути представленою у всіх містах з населенням від 500 тисяч і більше.
З самого початку свого існування компанія співпрацювала лише з італійськими виробниками. "Італія - це батьківщина дизайну сучасних виробів для інтер'єру, тобто дверей та меблів. 90 % виробів на ринку або копіюють італійський дизайн, або зроблені в ньому. За якістю обробки та оздоблення Італія виступає в якості лідера серед інших країн світу", - розповідає Владлен Синишен, менеджер з розвитку компанії Avanti.
Франчайзі компанія пропонує два формати співпраці: брендовий салон Avanti та розміщення продукції в мультибрендовому магазині. Повноцінний брендовий магазин розрахований на міста з населенням від 100 тисяч і більше. Підприємці, котрі бажають представляти торговельну марку в містах з населенням від 50 до 100 тисяч чоловік, можуть скористатися для цього невеликим відділення площею від 20 до 100 кв.м у мультибрендовому магазині. Відкриття точки у місті-мільйоннику надає франчайзі додаткові можливості. "Відкривши магазин у місті з населенням більше 500 тисяч, франчайзі отримує ексклюзивне право на розвиток мережі в цьому місті або, навіть, у всій області. Все залежить від того, наскільки близько до нього знаходяться інші населені пункти", - розповідає Владлен Синишен.
читати статті

Компанія розширює бізнес в Україні та планує вийти на закордонні ринки
Компанія просуває торгову марку за за межі близькосхідного регіону та цікавиться ринком України
Компанія «Дом бусин» планує активно розвивати партнерську мережу за кордоном
Миколаївська майстерня побутових послуг розглядає можливість розширення мережі завдяки франчайзі
У планах «Доброї аптеки» стати міжнародною мережею
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Копійочка
Доброго дня, яка ціна франшизи копійочки?
Копійочка
History
Копійочка
Мене часто запитують, коли я запрошую до себе на день народження, а що тобі подарувати?)) Я завжди...
Копійочка
Доброго дня , мене цікавить купівля і співпраця по франшизі,чи є у вас така...
Копійочка
з Коломиі!!!!!!!!!а є якась різниця звідки?
Копійочка
Ще раз перепитаю- Ви звідки? пишіть lider-kiev@yandex.ru
Копійочка
так мене теж давно цікавить питання і я вже довший час шукаю франшизу так як бачу магазини...
Копійочка
А Ви зв1дки?