Історія торговельної марки "Пузатий Шмель" починається з продажу однойменної продукції холодної заморозки: вареників, пельменів та пирогів. Пів року тому компанія вийшла на український ринок стріт-фуду, одразу розпочавши свій розвиток по франчайзингу. Протягом зазначеного періоду мережа "Пузатого Шмеля" розширилася до 24 точок у Києві. Зараз розпочато співпрацю з регіонами. Найближчим часом перші стріт-фуди з'являться і в Запоріжжі, де компанія планує відкрити не менше 10 точок.
"В меню точок мережі зараз двадцять одна харчова пропозиція. Ми постійно працюємо над розширенням нашої продукції. Приміром, тиждень тому асортимент Пузатого Шмеля поповнився ще чотирма новими позиціями, - розповідає представник компанії Денис Даневич. – Постачання наших франчайзі відбувається в середньому два рази в тиждень. Франчайзингові точки отримують заморожену продукцію, яка випікається вже на місці. Але, на численні прохання франчайзі, ми плануємо самостійно зайнятися випічкою і забезпечувати партнерів вже готовими виробами".
Для розвитку мережі компанія використовує мастер-франчайзинг. Мінімальна сума інвестицій, необхідна для того, щоб почати свою справу, становить 900 євро. Щомісячний прибуток від однієї точки складає від 6.000 до 9.000 гривень. Таким чином, вже за 2-4 місяці проект обіцяє окупитися. В планах "Пузатого Шмеля" щороку розширювати мережу на 100 нових точок.
читати статті

Відтепер жителі Цумані можуть придбати усе необхідне у новому сучасному супермаркеті «Наш Край».
Нещодавно мережа супермаркетів SPAR відкрила дві нові торгові точки.
Чому франчайзинг "Наш Край" — це вигідний вибір для тих, хто мріє власного бізнесу в сфері продуктового рітейлу.
Мережа супермаркетів SPAR в Україні взяла на себе завдання розвитку та підтримки малих та середніх виробників, і результати їхнього проєкту насправді вражають.
Франшиза супермаркету "Наш Край" надає підприємцям можливість вести власний бізнес з мінімальними початковими витратами та ризиками.
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
подарунгок
Якщо ви любите віскі або шукаєте ідеальний подарунок для цінителя, варто звернути увагу на...
подарунгок
що можна подарувати на новий рік
Летнее
Лето вот вот уже близко, а купальники надо покупать заранее. Уже подготовились? Если не успели -...
Rozetka йде в доставку їжі
Не забудьте на островок взять пляжную одежду - https://mathilda.com.ua/kupalniki/plyagnaya-odegda/ В ней вы на острове...
Як відкрити магазин біжутерії. Бізнес-план
Ми пропонуємо приватні, комерційні та особисті кредити з дуже низькими річними процентними...
Еко-шик: комплексний еко-франчайзинг
Торгова марка “Еко-шик”: магазини органічних продуктів, кафе з ексклюзивними рецептами від...
DeSheli - осторожно, мошенники!
У этих ребят постоянно меняются телефоны и они представляются разными "салонами". Я живу в Киеве....
DeSheli - осторожно, мошенники!
09.07.2015, салон по адресу М. Расковой, 2а. Консультант Елена встретила любезно, провела первый...