Nuga Best - це торговельна марка корейської компанії "Nuga Medical Co., Ltd", що є світовим лідером з виробництва та продажу обладнання для профілактики й відновлення здоров'я. Заснована в 2002 році компанія на сьогоднішній день охоплює 3.500 салонів у 73 країнах світу. В Україну Nuga Best вийшла з допомогою мастер-франчайзингу у 2005 році. Протягом 6 років діяльності на вітчизняному ринку з'явилося 165 франчайзингових демонастраційних салонів, що розташувалися у 70 містах. Масажне обладнання Nuga Best почало використовуватися в провідних медичних клініках, діагностичних центрах і диспансерах України. Українські філії з'явилися і у ближньому зарубіжжі: близько 30 франчайзингових закладів нині працює в Білорусії, Болгарії,Польщі, Угорщині та Литві.
Для відкриття закладів Nuga Best обрала спальні райони. "Чому саме спальні райони? Тому що саме там люди піклуються про себе, про своє здоров'я, вирощують дітей. – розповідає головний дилер компанії Nuga Best в Україні Артур Комариця. – Наша концепція така, що всередині кожного свого салону ми хочемо відтворити домашній затишок та комфорт. Кожен відвідувач має змогу розслабитися і скористатися обладнанням, щоб перевірити, чи воно йому підходить". З часом, для того щоб спробувати себе в новому форматі та охопити нову цільову аудиторію, компанія планує вийти на торговельні центри.
Щодня середньостатистичний салон Nuga Best відвідує понад 300 зацікавлених. Перед тим, як здійснювати покупку, клієнт може кількаразово скористатися обладнанням, щоб перевірити на собі його оздоровчий ефект. "Компанія не ставить перед клієнтами обмежень. Користуватися безкоштовними послугами салону можна скільки завгодно. Людині потрібно дати час. Адже одній, щоб отримати результат, може знадобитися тиждень, іншій – два-три місяці, - коментує Артур Комариця. - Проте це аж ніяк не впливає на рівень прибутку. Близько 10 % відвідувачів згодом купують продукцію, а сам бізнес окупається протягом 6 місяців".
читати статті

Компанія розширює бізнес в Україні та планує вийти на закордонні ринки
Компанія просуває торгову марку за за межі близькосхідного регіону та цікавиться ринком України
Компанія «Дом бусин» планує активно розвивати партнерську мережу за кордоном
Миколаївська майстерня побутових послуг розглядає можливість розширення мережі завдяки франчайзі
У планах «Доброї аптеки» стати міжнародною мережею
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Копійочка
Доброго дня, яка ціна франшизи копійочки?
Копійочка
History
Копійочка
Мене часто запитують, коли я запрошую до себе на день народження, а що тобі подарувати?)) Я завжди...
Копійочка
Доброго дня , мене цікавить купівля і співпраця по франшизі,чи є у вас така...
Копійочка
з Коломиі!!!!!!!!!а є якась різниця звідки?
Копійочка
Ще раз перепитаю- Ви звідки? пишіть lider-kiev@yandex.ru
Копійочка
так мене теж давно цікавить питання і я вже довший час шукаю франшизу так як бачу магазини...
Копійочка
А Ви зв1дки?