Компанія "BREEZE Azmet" розвиває мережу торговельних точок з продажу товарів для здоров'я та краси. Головним продуктом торговельної марки є однойменні стимулятори зору. Особливість цих приладів для покращення зору полягає в тому, що серед подібної продукції вони єдині зареєстровані Міністерством Охорони Здоров'я України як медична техніка, що має лікувальний ефект. Сертифікувати продукцію вдалося завдяки налагодженій співпраці з медичними закладами. Коли BREEZE Azmet тільки вийшла на український ринок, компанія надала пристрої у користування кільком клінікам, які за два-три місяці повинні були зробити звіт про ефективність їх лікувальної дії. Після проведення клінічних досліджень, які принесли хороші результати, МОЗ визнало та зареєструвало продукцію.
BREEZE Azmet з 2004 році на українському ринку. Франчайзингова пропозиція з'явилася 2 місяці тому. Зараз до складу мережі входять 6 власних точок та одна франчайзингова. Перша франчайзингова точка нещодавно відкрилася у місті Харкові в ТЦ "Континент".
"Ми готові до співпраці у будь-якому місті, окрім Дніпропетровську та Запоріжжя, - розповідає комерційний директор компанії BREEZE Azmet Валерій Березняк. - Там ми розвиватимемо мережу за рахунок власних відділень. Одна з умов співпраці з франчайзі - це відкриття точок в містах з кількістю населення не менше 500 тис. Проте менші міста ми також не відкидаємо".
Компанія планує відкривати до 5 торгових точок в одному місті. Їхня кількість залежить від розвитку інфраструктури торговельних центрів. Так, у Донецьку, наприклад, існує лише 3 ТЦ, в яких можна розмістити подібні острівки з продукцією. Відповідно, й кількість точок в цьому місті буде невелика. В Києві ця цифра може сягнути 10.
"Наше найперше завдання - відкриття точок в обласних центрах та мегаполісах. Коли ця ніша буде заповнена - звернемося і до невеликих міст, - коментує Валерій Березняк. - Ми не обмежуємо себе в показниках. Чим більше відділень відкриємо - тим краще. Наші можливості дозволяють нам співпрацювати з будь-якою кількістю франчайзі: як із двадцятьма, так і з сотнею".
читати статті

Компанія розширює бізнес в Україні та планує вийти на закордонні ринки
Компанія просуває торгову марку за за межі близькосхідного регіону та цікавиться ринком України
Компанія «Дом бусин» планує активно розвивати партнерську мережу за кордоном
Миколаївська майстерня побутових послуг розглядає можливість розширення мережі завдяки франчайзі
У планах «Доброї аптеки» стати міжнародною мережею
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Копійочка
Доброго дня, яка ціна франшизи копійочки?
Копійочка
History
Копійочка
Мене часто запитують, коли я запрошую до себе на день народження, а що тобі подарувати?)) Я завжди...
Копійочка
Доброго дня , мене цікавить купівля і співпраця по франшизі,чи є у вас така...
Копійочка
з Коломиі!!!!!!!!!а є якась різниця звідки?
Копійочка
Ще раз перепитаю- Ви звідки? пишіть lider-kiev@yandex.ru
Копійочка
так мене теж давно цікавить питання і я вже довший час шукаю франшизу так як бачу магазини...
Копійочка
А Ви зв1дки?