"Провокація" – це російський виробник одягу та аксесуарів, відомий своєю продукцією з оригінальними, провокаційними принтами. Маючи 4 власних магазини, в 2010 році компанія вирішила розвиватися за допомогою франчайзингу. Протягом першого року дії пропозиції на території Російської Федерації відкрилося 38 франчайзингових магазинів.
3 дні тому перший брендовий бутік російської компанії з'явився і в Україні. Відкриття відбулося у місті Києві в ТЦ "Материк", що на Осокорках. Ініціатором виходу компанії на вітчизняний ринок став сам український франчайзі. "Мене разом із моїми компаньйонами дуже зацікавила концепція торговельної марки. Оскільки продукція бренду - дуже оригінальна, а матеріал – якісний, ми вирішили взятися за відкриття магазинів мережі в Україні. – розповідає франчайзі компанії, директор першого київського магазину ТМ "Провокація" Сергій Михнян. - На мою думку, успіх марки на вітчизняному ринку буде таким, як і на російському. Через місяць-два ми хочемо відкрити ще дві точки "Провокації". І потім, в залежності від того, як приживеться на ринку ця продукція, будуватимемо подальші плани щодо розвитку".
Одяг торговельної марки добре прижився на українському та російському телебаченні. Футболки "Провокації" носили учасники українського "Х-Фактора", російського телешоу "Дом-2", актори серіалів "Універ" та "Зайцев+1".
Принти "Провокації" можна побачити на футболках, олімпійках, білизні, сумках та годинниках. Над розробкою колекцій одягу та аксесуарів працюють дизайнери та ілюстратори. Кожна колекція випускається в обмеженому обсязі.
читати статті

Український франчайзер виробляє 5 основних та 10 під-колекцій стильного одягу на рік та розвиває мережу по франчайзингу
Віталій Мякінін розповідає про зміни та перспективи даного сегменту
Польська група Esotiq & Henderson відкрила в Україні 18 франчайзингових магазинів під брендами Esotiq та Femestage. Більшу частину - за останній рік.
Дітей можна одягнути стильно вдвічі дешевше, - переконaний український франчайзер ПАРА SOLO.
Компанія відкрила перший франчайзинговий магазин
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
В'язані речі це стильно
Я з вами згоден вязані речі це новий підхід до моди в Україні 2024 так як такий вид одягу повертає...
Де можна купити якісне взуття недорого?
Зверніть увагу на магазин брендового одягу тавзуття ОднаТака - https://www.odnataka.com.ua/ Там є вишукані...
Де можна купити якісне взуття недорого?
Привіт, я постійно купую взуття для своєї родини на https://koalabi.com.ua/. Є вибір на всі сезони, якість...
В'язані речі це стильно
В'язані речі - це унікум в світі моди. Незважаючи на те, що носити такі речі почали дуже давно,...
Де можна купити якісне взуття недорого?
Рекомендую www.butyjana.com.ua
Як відкрити магазин одягу
Стаття написана для ідеальних умов. Але з падінням купівельної спроможності покупців не все так...
Где качественная одежда на 50% дешевле?
Однозначно интернет-магазины. Даже в наших отечественных можно купить дешевле, чем тот же брнед,...
Где качественная одежда на 50% дешевле?
на алиаэкспресс