П'ятниця
01.07.2011
Разом із знімальною групою "Сніданку з 1+1" компанія готує телевізійний проект про дитячі автокрісла
 

Мережа спеціалізованих магазинів з продажу дитячих автокрісел та аксесуарів для безпеки та комфорту дитини в автомобілі "АВТОПАПА" активно розширюється на умовах франчайзингу. За останні кілька місяців мережа значно розрослася на Заході. Було відкрито п'ять точок в Хмельницьку, дві точки в Тернополі та відділення у Вінниці та Чернівцях. Почав працювати мобільний шоурум у Харкові.

"Дитячі автокрісла – це специфічний товар, до наявності якого потрібно звикнути. Тому зараз ми досить серйозно працюємо над розвитком бренду та розширенням знань батьків-автомобілістів. - стверджує Світлана Кучер, директор з маркетингу компанії "Автопапа".- Разом із "Сніданком з 1+1" ми знімаємо телевізійний проект про те, як правильно використовувати дитячі автокрісла та готуємо ексклюзивний матеріал про виробництво дитячих автокрісел і їхню перевірку в незалежній тестовій лабораторії в Німеччині. Ми не лише розвиваємо та популяризуємо наш бренд, але й намагаємось створити в Україні культуру використання дитячих автокрісел, так, як це є у Європі та у всьому світі."

Зараз мережа магазинів автокрісел ТМ "АВТОПАПА" налічує тринадцять точок, дванадцять з яких функціонують на умовах франчайзингу.