Потужні роздрібні гравці, що зазвичай розвивають власні мережі магазинів змушені переглядати свої плани розвитку. На розширення мережі згідно планів може забракнути позикових коштів. Таким чином компанії мають три варіанти вирішення проблеми: 1) зменшити плани розвитку; 2) скористатися слабкістю менших мереж, та у потрібний момент їх купити; 3) залучати до співпраці партнерів-франчайзі.
Відслідковуючи ринкові тренди "МД Рітейл", що розвиває мережу "Магазинів біля дому" вирішила пригальмувати свої заплановані темпи розвитку, що дозволить сконцентруватися на акумуляції фінансових ресурсів. Акумульовані таким чином кошти планується направити на купівлю невеликих мереж. Як пояснює фінансовий директор компанії Лариса Романюк, купівля невеликих мереж може виявитися значно дешевшою та ефективнішою інвестицією ніж відкриття магазинів "з нуля". Нагадаємо раніше "МД Рітейл" планувало до кінця 2008 року відкрити 110 нових магазинів у східному та центральному регіонах країни.
Луцька компанія "Наш Край" також скоротила плани з розширення своєї роздрібної мережі з раніше запланованих 90 магазинів до 75-80 торговельних точок до кінця 2008 року у зв'язку із ситуацією на фінансовому ринку. У вересні було відкрито 3 нових магазини в Західній Україні, а кілька супермаркетів у Східній Україні були закриті.
читати статті
Відтепер жителі Цумані можуть придбати усе необхідне у новому сучасному супермаркеті «Наш Край».
Нещодавно мережа супермаркетів SPAR відкрила дві нові торгові точки.
Чому франчайзинг "Наш Край" — це вигідний вибір для тих, хто мріє власного бізнесу в сфері продуктового рітейлу.
Мережа супермаркетів SPAR в Україні взяла на себе завдання розвитку та підтримки малих та середніх виробників, і результати їхнього проєкту насправді вражають.
Франшиза супермаркету "Наш Край" надає підприємцям можливість вести власний бізнес з мінімальними початковими витратами та ризиками.
найчайтіше читане
Як заробити на станції техобслуговування автомобіля
Джоббінг чи власна автомобільна заправка?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності
Шаблон листа, який допоможе попросити про знижку чи припинення оплати оренди
популярне на форумі
подарунгок
Якщо ви любите віскі або шукаєте ідеальний подарунок для цінителя, варто звернути увагу на...
подарунгок
що можна подарувати на новий рік
Летнее
Лето вот вот уже близко, а купальники надо покупать заранее. Уже подготовились? Если не успели -...
Rozetka йде в доставку їжі
Не забудьте на островок взять пляжную одежду - https://mathilda.com.ua/kupalniki/plyagnaya-odegda/ В ней вы на острове...
Як відкрити магазин біжутерії. Бізнес-план
Ми пропонуємо приватні, комерційні та особисті кредити з дуже низькими річними процентними...
Еко-шик: комплексний еко-франчайзинг
Торгова марка “Еко-шик”: магазини органічних продуктів, кафе з ексклюзивними рецептами від...
DeSheli - осторожно, мошенники!
У этих ребят постоянно меняются телефоны и они представляются разными "салонами". Я живу в Киеве....
DeSheli - осторожно, мошенники!
09.07.2015, салон по адресу М. Расковой, 2а. Консультант Елена встретила любезно, провела первый...