Вже близько року працює на українському ринку нова концепція в сфері стріт-фуду "Ріжок-Пиріжок" На сьогоднішній день вже п'ять точок є в Києві, три в Одесі, планується запуск трьох точок в столиці, п'яти точок в Іллічівську та розвиток мережі на Кримському узбережжі.
Піцу у формі конуса придумав американець Есс Джозеф у 1983 році. Двадцять років по тому нью-йоркський кулінар Нір Адар запатентував технологію виробництва такої піци і запропонував її своєму знайомому Россано Босколо, співвласникові італійської корпорації Boscolo Group.
Новинка, яка викликала переполох на ринку фаст-фуду, з вигляду не має нічого спільного з традиційною італійської піцою. Конусна піца являє собою маленький, 15 сантиметрів у висоту, ріжок з тіста з різними начинками всередині.
"Конус з начинкою - це новий шлях розвитку для італійської кухні, що дозволяє залучити до себе покупців, яким хочеться перекусити на ходу, - розповідає Леонід Дорош, директор з розвитку мережі "Ріжок-Пиріжок". - Звичайну піцу їсти незручно - можуть впасти помідори або оливки, а з конуса нічого не проллється і не розсиплеться на одяг. Інші італійські страви теж не дозволяють швидко поїсти на вулиці, не заходячи в кафе. Конус фактично відкрив новий напрямок на ринку, тому і бум навколо нової геометрії піци цілком логічний".
Основний формат в мережі "Ріжок-Пиріжок" - кіоски на вулицях міста, можливий варіант пересувного візка, також практикується розташування в торговельних і бізнес-центрах, а також розширення асортименту вже працюючих закладів громадського харчування.
"До кінця року ми плануємо охопити мережею "Ріжок-Пиріжок" 5-7 міст України, також дуже активно працюємо в напрямку Кримського узбережжя. Набравшись досвіду роботи власних точок, зараз акцент будемо робити на франчайзинг", - розповідає Леонід Дорош.
читати статті

Відтепер жителі Цумані можуть придбати усе необхідне у новому сучасному супермаркеті «Наш Край».
Нещодавно мережа супермаркетів SPAR відкрила дві нові торгові точки.
Чому франчайзинг "Наш Край" — це вигідний вибір для тих, хто мріє власного бізнесу в сфері продуктового рітейлу.
Мережа супермаркетів SPAR в Україні взяла на себе завдання розвитку та підтримки малих та середніх виробників, і результати їхнього проєкту насправді вражають.
Франшиза супермаркету "Наш Край" надає підприємцям можливість вести власний бізнес з мінімальними початковими витратами та ризиками.
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
подарунгок
Якщо ви любите віскі або шукаєте ідеальний подарунок для цінителя, варто звернути увагу на...
подарунгок
що можна подарувати на новий рік
Летнее
Лето вот вот уже близко, а купальники надо покупать заранее. Уже подготовились? Если не успели -...
Rozetka йде в доставку їжі
Не забудьте на островок взять пляжную одежду - https://mathilda.com.ua/kupalniki/plyagnaya-odegda/ В ней вы на острове...
Як відкрити магазин біжутерії. Бізнес-план
Ми пропонуємо приватні, комерційні та особисті кредити з дуже низькими річними процентними...
Еко-шик: комплексний еко-франчайзинг
Торгова марка “Еко-шик”: магазини органічних продуктів, кафе з ексклюзивними рецептами від...
DeSheli - осторожно, мошенники!
У этих ребят постоянно меняются телефоны и они представляются разными "салонами". Я живу в Киеве....
DeSheli - осторожно, мошенники!
09.07.2015, салон по адресу М. Расковой, 2а. Консультант Елена встретила любезно, провела первый...