Наприкінці минулого року компанія "Оранж елефант Україна" поставила собі за мету довести кількість магазинів у 2010 до 60-70. Вже сьогодні можна сказати, що план перевиконується, адже у новий рік компанія увійшла з 40 магазинами: листопад та грудень відзначилися цілою серією відкриттів торговельних точок "Оранжевий слон" у різних містах країни. На початку лютого кількість магазинів досягне 50.
"Таке стрімке розширення - це, можна сказати, цілком нормальна на сьогоднішній день тенденція. Великий бізнес зараз не має такої динаміки, багато підприємців переходять до меншого за обсягами бізнесу. Найбільший ріст мережі в нас спостерігався у "передноворічні" місяці - жовтень, листопад, грудень, це певний "бумовий" такий період. Багато підприємців прагнуло відкритися саме у цей час, адже він найоптимальніший для того, щоб відкритися, "розкрутитися" та відпрацювати вкладені кошти - це період новорічного ажіотажу, подарунків та високої зацікавленості нашою продукцією", - розказав порталу Franchising.ua директор компанії "Оранж елефант Україна" Володимир Падун.
Такі темпи розвитку дають підстави компанії планувати вже не менше 100 магазинів до кінця поточного року. Мережа на сьогоднішній день охоплює практично всю територію країни. Магазини "Оранжевий слон" присутні у всіх містах-мільйонниках та багатьох менших, є навіть точки, що працюють у містах з населенням трохи більше 50.000 жителів. Зараз компанія більше зосереджена на розвитку Західної України: незабаром відкриватимуться магазини у Мукачево, Ужгороді, Рівному тощо. Достатньо велика кількість франчайзі "Оранжевого слона" має вже по три-чотири торговельні точки.
читати статті

Компанія розширює бізнес в Україні та планує вийти на закордонні ринки
Компанія просуває торгову марку за за межі близькосхідного регіону та цікавиться ринком України
Компанія «Дом бусин» планує активно розвивати партнерську мережу за кордоном
Миколаївська майстерня побутових послуг розглядає можливість розширення мережі завдяки франчайзі
У планах «Доброї аптеки» стати міжнародною мережею
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Копійочка
Доброго дня, яка ціна франшизи копійочки?
Копійочка
History
Копійочка
Мене часто запитують, коли я запрошую до себе на день народження, а що тобі подарувати?)) Я завжди...
Копійочка
Доброго дня , мене цікавить купівля і співпраця по франшизі,чи є у вас така...
Копійочка
з Коломиі!!!!!!!!!а є якась різниця звідки?
Копійочка
Ще раз перепитаю- Ви звідки? пишіть lider-kiev@yandex.ru
Копійочка
так мене теж давно цікавить питання і я вже довший час шукаю франшизу так як бачу магазини...
Копійочка
А Ви зв1дки?