Компанія "Оранж Елефант Україна" почала відкривати в Україні окрім франчайзингових також власні магазини. В нашій країні працює офіційне представництво, перші точки почали роботу ще на початку 2009 року. Франчайзингова мережа з того часу розширилася до більш ніж 60 магазинів, а цього літа компанія почала відкривати в Україні і власні точки: 4 вже працюють в столиці та одна в Житомирі.
"Наявність власних точок дуже позитивно позначається на роботі всієї мережі, адже у нас є можливість передавати нашим партнерам досвід з власного роздрібу, впроваджувати новинки, відпрацьовувати асортимент, продажі", - розповідає директор компанії "Оранж Елефант Україна" Володимир Падун. - "До цього власні точки у нас працювали в Москві та Московській області, тепер є і на території нашої країни: у Києві, а також у Житомирі - щоб відстежувати роботу магазину не лише на столичному ринку, але й у менших містах. В планах до кінця року мати близько 10 власних точок".
Франчайзингова мережа "Оранжевий слон" налічує вже понад 60 точок, при цьому з компанією співпрацює близько 20 партнерів. У багатьох з них вже по декілька точок, у деяких по 4-5 магазинів "Оранжевий слон" і навіть більше.
"Зараз одне з наших головних завдань - збільшення популярності торговельної марки в Україні. Можу відзначити, що ТМ "Оранжевий слон" вже достатьньо добре впізнавана в Україні - про це говорить попит на наші продукти, який постійно збільшується, і помітно зріс з тих пір, як ми тільки з'явилися на українському ринку. Нам уже достатньо просто домовлятися з торговельними центрами: їх власники нас знають і в більшості своїй охоче йдуть назустріч", - розповідає Володимир Падун.
читати статті

Компанія розширює бізнес в Україні та планує вийти на закордонні ринки
Компанія просуває торгову марку за за межі близькосхідного регіону та цікавиться ринком України
Компанія «Дом бусин» планує активно розвивати партнерську мережу за кордоном
Миколаївська майстерня побутових послуг розглядає можливість розширення мережі завдяки франчайзі
У планах «Доброї аптеки» стати міжнародною мережею
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
Копійочка
Доброго дня, яка ціна франшизи копійочки?
Копійочка
History
Копійочка
Мене часто запитують, коли я запрошую до себе на день народження, а що тобі подарувати?)) Я завжди...
Копійочка
Доброго дня , мене цікавить купівля і співпраця по франшизі,чи є у вас така...
Копійочка
з Коломиі!!!!!!!!!а є якась різниця звідки?
Копійочка
Ще раз перепитаю- Ви звідки? пишіть lider-kiev@yandex.ru
Копійочка
так мене теж давно цікавить питання і я вже довший час шукаю франшизу так як бачу магазини...
Копійочка
А Ви зв1дки?