Середа
02.03.2011
Компанія має великі плани щодо розвитку в Україні мережі магазинів яскравих дизайнерських іграшок Craftholic
 

За допомогою мастер-франчайзингу на український ринок вийшла яскрава і незвичайна концепція - мережа магазинів м'яких дизайнерських іграшок і аксесуарів інтер'єру та побуту Craftholic. Незабаром очікується відкриття перших власних точок: орієнтовно в кінці березня - на початку квітня. Про це редакції порталу Franchising.ua розповів представник компанії Craftholic Віталій Фінько.

Мережа Craftholic представлена в багатьох країнах СНД - в Росії, Казахстані, Киргизії, Грузії та ін. Всього працює близько 30 магазинів, з них кілька власних, решта - франчайзингові.

"Так склалося, що на ринку СНД якісні, цікаві дизайнерські іграшки мало представлені. Нам хотілося привнести у цю сферу нотки стилю, моди, тому що те, що продається в звичайних магазинах іграшок - в основному це банально і не ново. Так і почала розвиватися мережа магазинів Craftholic. У величезні плани з розвитку і на українському ринку. Ми бачимо в ньому величезну перспективу", - розповідає Віталій Фінько.

Вже є перші домовленості з партнерами з з Донецька, Дніпропетровська, Харкова, Львова. У планах - охоплення мережею Craftholic всіх великих міст країни.

"Що стосується формату торгової точки, то тут ми даємо нашим партнерам практично абсолютної свободи: від великих просторих магазинів до маленьких" острівців "на пару квадратних метрах. Ми розглядаємо різні варіанти, головне, щоб був витриманий наш стиль оформлення", - розповідає Віталій.