АВТОПАПА захищає дітей за допомогою франчайзингу

"АВТОПАПА" - мережа спеціалізованих магазинів з продажу дитячих автокрісел і аксесуарів для безпеки і комфорту дитини в автомобілі. Компанія присутня на ринку з осені 2009 року. На сьогодні працюють власні мобільні шоу-руми в Донецьку, Львові та Києві, а також стаціонарний шоу-рум "АВТОПАПА" у столиці. Компанія націлена на активний розвиток мережі за допомогою франчайзингу та відкриття представництв у всіх великих містах країни.
"Цей ринок достатньо молодий, фактично ми були першою компанією, яка надала комплексну пропозиція цієї продукції", - розповідає Світлана Кучер, директор з маркетингу компанії "АВТОПАПА". - "Наша мета - зробити бренд "АВТОПАПА" загальною назвою, що асоціювалася б з дитячими автокріслами. Ми налаштовані на відкриття представництв у всіх великих містах країни, і навіть у районних центрах. Тому що в регіонах ця ніша поки що взагалі не зайнята, а попит достатньо високий. Його ми спостерігаємо зараз по роботі наших власних точок у на периферії. Ми націлені на співпрацю на умовах франчайзингу з підприємцями з усіх областей країни".
Значний поштовх до формування такої ніші на українському ринку дали зміни в Правилах Дорожнього Руху України. Справа в тому, що з початку 2011 року діти у віці до 12 років в обов'язковому порядку повинні перевозитися в автомобілі в спеціальних дитячих кріслах, за порушення передбачені штрафи.
"Перші кроки в цьому напрямку вже зроблені, я впевнена, що ці законодавчі норми будуть строго регулюватися, і буде тенденція до посилення вимог", - вважає Світлана Кучер. - "Другий важливий фактор, що формує попит на нашу продукцію - це те, що наша країна зараз переживає бебі-бум, причому вже кілька років поспіль. Є спостереження, що досить часто зараз зрілі люди обзаводяться другою-третьою дитиною, після великої паузи від народження попередньої. Таким чином, одна категорія сучасних батьків - це зрілі і забезпечені громадяни, а з іншого боку - молоді люди, які народили свою першу дитини. Молодь з ентузіазмом сприймає новинки, що забезпечують комфорт, і крім того, звикла до мобільного способу життя, тому після народження дитини молоді люди подорожують вже всією родиною".
читати статті

Компанія розширює бізнес в Україні та планує вийти на закордонні ринки
Компанія просуває торгову марку за за межі близькосхідного регіону та цікавиться ринком України
Компанія «Дом бусин» планує активно розвивати партнерську мережу за кордоном
Миколаївська майстерня побутових послуг розглядає можливість розширення мережі завдяки франчайзі
У планах «Доброї аптеки» стати міжнародною мережею
найчайтіше читане

Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Олександр Меламуд, співвласник ТРЦ Dream Town, ФЦ Акваріум, мережі ресторанів Шахерезада, магазинів Lee Cooper Jeans, колишній співвласник Альфа-нафта та ТРЦ Глобус ділиться секретами свого успіху, життєвою позицією та планами на майбутнє
Де відкрилось перше відділення "Нової Пошти" закордоном?
Шаблон листа, який допоможе попросити про знижку чи припинення оплати оренди
популярне на форумі
Копійочка
Доброго дня, яка ціна франшизи копійочки?
Копійочка
History
Копійочка
Мене часто запитують, коли я запрошую до себе на день народження, а що тобі подарувати?)) Я завжди...
Копійочка
Доброго дня , мене цікавить купівля і співпраця по франшизі,чи є у вас така...
Копійочка
з Коломиі!!!!!!!!!а є якась різниця звідки?
Копійочка
Ще раз перепитаю- Ви звідки? пишіть lider-kiev@yandex.ru
Копійочка
так мене теж давно цікавить питання і я вже довший час шукаю франшизу так як бачу магазини...
Копійочка
А Ви зв1дки?