Компанія "Блінок" розвиває франчайзингову мережу торговельних точок продажу млинців з різноманітними начинками. Маючи 24 франчайзингових об'єкти у 12 містах країни, минулого року компанія призупилила розвиток мережі по франчайзингу, почавши опрацьовувати нові умови співпраці з підприємцями. Тепер нові умови франшизи готові, компанія знову почала пропонувати франчайзинг, і тепер не лише у форматі торговельної точки вуличної торгівлі, але й формат повноцінного кафе. Крім того, "Блінок" провів ребрендинг, змінивши логотип торговельної марки та зовнішній вигляд торговельних точок.
"Подорослішавши, Блінок змінився, як внутрішньо, так і зовні", - розказує Світлана Мохна, директор з франчайзингу компанії "Блінок". "З'явилися нові кольорові рішення на торговельних точках. Кольори життя (зелений, коричневий, білий) відтепер будуть відображати концепцію марки - натуральність, екологічність, здоров'я. Логотип, як "обличчя" марки, тепер краще адаптований до сучасних реалій. Усміхнене сонечко і слов'янський шрифт напису змінив європейський логотип у дусі мінімалізму, який символізує рух вперед, прогрес, безперервний ритм життя.
З'явилилися нові пропозиції в асортименті марки. У майбутньому також буде реалізований цифровий тренд - попереднє замовлення продукту через Інтернет. Тобто, можна буде в мережі оформити необхідну кількість "Блінків" на певний час і потім без черг та зайвого клопоту просто забрати замовлення. Це особливо зручно, наприклад, для великих офісних замовлень. Надалі планується і можливість покупки онлайн з доставкою продукту на будинок".
Подальший розвиток компанія планує на території всієї країни. Вже підписаний договір з підприємцем зі Львова, і найближчим часом млинці "Блінок" можна буде спробувати й там. Крім того, готується до запуску власна точка у форматі кафе у Луганську.
читати статті

Відтепер жителі Цумані можуть придбати усе необхідне у новому сучасному супермаркеті «Наш Край».
Нещодавно мережа супермаркетів SPAR відкрила дві нові торгові точки.
Чому франчайзинг "Наш Край" — це вигідний вибір для тих, хто мріє власного бізнесу в сфері продуктового рітейлу.
Мережа супермаркетів SPAR в Україні взяла на себе завдання розвитку та підтримки малих та середніх виробників, і результати їхнього проєкту насправді вражають.
Франшиза супермаркету "Наш Край" надає підприємцям можливість вести власний бізнес з мінімальними початковими витратами та ризиками.
найчайтіше читане

Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
На українському ринку fashion-ритейлу стає дедалі тісніше.
Більше 200 громадян різних національностей, які проживають у нашій країні, ведуть свій франчайзинговий бізнес з мережею «Жабка» (Żabka).
Чому родина Кузьми Скрябіна обрала саме Lviv Croissants?
Чому варто купувати франшизу Wesoła Pani та на чому будується їх бізнес-модель?
популярне на форумі
подарунгок
Якщо ви любите віскі або шукаєте ідеальний подарунок для цінителя, варто звернути увагу на...
подарунгок
що можна подарувати на новий рік
Летнее
Лето вот вот уже близко, а купальники надо покупать заранее. Уже подготовились? Если не успели -...
Rozetka йде в доставку їжі
Не забудьте на островок взять пляжную одежду - https://mathilda.com.ua/kupalniki/plyagnaya-odegda/ В ней вы на острове...
Як відкрити магазин біжутерії. Бізнес-план
Ми пропонуємо приватні, комерційні та особисті кредити з дуже низькими річними процентними...
Еко-шик: комплексний еко-франчайзинг
Торгова марка “Еко-шик”: магазини органічних продуктів, кафе з ексклюзивними рецептами від...
DeSheli - осторожно, мошенники!
У этих ребят постоянно меняются телефоны и они представляются разными "салонами". Я живу в Киеве....
DeSheli - осторожно, мошенники!
09.07.2015, салон по адресу М. Расковой, 2а. Консультант Елена встретила любезно, провела первый...