продукти харчування, напої
Експрес-кафе "Печка" буде більше
Компанія планує збільшити кількість франчайзингових точок в Запоріжжі
Стрімке розширення Enjoy
Динаміка відкриттів компанії - дві точки кожні три дні
Кукурузник не претендує на Київ
Компанія має намір розвивати франчайзингову мережу лише у східних та південних регіонах
Запорука успіху - найвищі стандарти
Про те, якою має бути торговельна точка стріт-фуду, розповідає власник ТМ "Пан Пишко" Андрій Ошуркевич
У ZARINA - ювілей
Цього тижня компанія відзначила 10-річний ювілей своєї діяльності
Наш Край навчає франчайзі
Директори магазинів "Наш Край" беруть участь у проекті "Академія директора торгового закладу"
Мета – 200 точок "Чудо-Піч"
До Нового року Чудо-Піч планує розширити мережу по Україні до двохсот точок
Після франчайзингового - власний
Після року у франчайзингу група компаній "Едельвейс" прийняла рішення відкрити перший власний фірмовий магазин
Пан Пишко тепер і в Грузії
"Генацвале Пончик" з’явився у Батумі
Київ vs регіони: де більше?
Рум’яночка стрімко розвиває свою мережу в регіонах
Форнетті беруть кількістю?
Мережа Форнетті набуває шалених розмірів
Український бренд зарубіжного формату
Про нову в Україні концепцію свіжо приготованої кукурудзи в стакані розповідає директор з розвитку ТОВ "КОРН-ХАУЗ" Олексій Жук
CORN HOUSE з’явився у Бучі
Перший франчайзі компанії "КОРН-ХАУЗ" відкрив сьогодні торговельну точку
Гаврилівські курчата розлетілись Україною
За рік розвитку по франчайзингу компанія відкрила близько 600 франчайзингових точок
Вітер змін у SPAR
Компанія SPAR повідомила про зміни, які найближчим часом очікують партнерів-франчайзі мережі супермаркетів
Не поділили бренд
Нещодавно була вирішена суперечка між власниками двох мереж магазинів в Росії про використання товарного знаку
Мільйонний рестайлінг Нашої Ряби
Рестайлінг мережі "Наша Ряба" обійшовся компанії "Миронівський Хлібопродукт" у близько 20 млн.дол.
Мережа у кілька тисяч не межа
Про франчайзинг від Нашої Ряби розповідає Юрій Косюк - голова правління холдингу "Миронівський хлібопродукт"
Київриба по франчайзингу
В столиці хочуть створити комунальне підприємство «Київриба», яке має розвивати мережу по франчайзингу
Пан Пишко росте незважаючи на кризу
За 2 місяці кількість франчайзингових точок "Пан Пишко" зросла з трьох до семи