продукти харчування, напої

продукти харчування, напої | 08.10.2009

Експрес-кафе "Печка" буде більше

Компанія планує збільшити кількість франчайзингових точок в Запоріжжі

продукти харчування, напої | 06.10.2009

Стрімке розширення Enjoy

Динаміка відкриттів компанії - дві точки кожні три дні

продукти харчування, напої | 05.10.2009

Кукурузник не претендує на Київ

Компанія має намір розвивати франчайзингову мережу лише у східних та південних регіонах

продукти харчування, напої | 05.10.2009

Запорука успіху - найвищі стандарти

Про те, якою має бути торговельна точка стріт-фуду, розповідає власник ТМ "Пан Пишко" Андрій Ошуркевич

продукти харчування, напої | 02.10.2009

У ZARINA - ювілей

Цього тижня компанія відзначила 10-річний ювілей своєї діяльності

продукти харчування, напої | 30.09.2009

Наш Край навчає франчайзі

Директори магазинів "Наш Край" беруть участь у проекті "Академія директора торгового закладу"

продукти харчування, напої | 23.09.2009

Мета – 200 точок "Чудо-Піч"

До Нового року Чудо-Піч планує розширити мережу по Україні до двохсот точок

продукти харчування, напої | 02.09.2009

Після франчайзингового - власний

Після року у франчайзингу група компаній "Едельвейс" прийняла рішення відкрити перший власний фірмовий магазин

продукти харчування, напої | 25.08.2009

Пан Пишко тепер і в Грузії

"Генацвале Пончик" з’явився у Батумі

продукти харчування, напої | 19.08.2009

Київ vs регіони: де більше?

Рум’яночка стрімко розвиває свою мережу в регіонах

продукти харчування, напої | 17.08.2009

Форнетті беруть кількістю?

Мережа Форнетті набуває шалених розмірів

продукти харчування, напої | 14.08.2009

Український бренд зарубіжного формату

Про нову в Україні концепцію свіжо приготованої кукурудзи в стакані розповідає директор з розвитку ТОВ "КОРН-ХАУЗ" Олексій Жук

продукти харчування, напої | 14.08.2009

CORN HOUSE з’явився у Бучі

Перший франчайзі компанії "КОРН-ХАУЗ" відкрив сьогодні торговельну точку

продукти харчування, напої | 13.08.2009

Гаврилівські курчата розлетілись Україною

За рік розвитку по франчайзингу компанія відкрила близько 600 франчайзингових точок

продукти харчування, напої | 06.08.2009

Вітер змін у SPAR

Компанія SPAR повідомила про зміни, які найближчим часом очікують партнерів-франчайзі мережі супермаркетів

продукти харчування, напої | 05.08.2009

Не поділили бренд

Нещодавно була вирішена суперечка між власниками двох мереж магазинів в Росії про використання товарного знаку

продукти харчування, напої | 21.07.2009

Мільйонний рестайлінг Нашої Ряби

Рестайлінг мережі "Наша Ряба" обійшовся компанії "Миронівський Хлібопродукт" у близько 20 млн.дол.

продукти харчування, напої | 21.07.2009

Мережа у кілька тисяч не межа

Про франчайзинг від Нашої Ряби розповідає Юрій Косюк - голова правління холдингу "Миронівський хлібопродукт"

продукти харчування, напої | 08.07.2009

Київриба по франчайзингу

В столиці хочуть створити комунальне підприємство «Київриба», яке має розвивати мережу по франчайзингу

продукти харчування, напої | 05.07.2009

Пан Пишко росте незважаючи на кризу

За 2 місяці кількість франчайзингових точок "Пан Пишко" зросла з трьох до семи

  перша
  попередня
13
14
16
17
наступна  
остання