2 продовольчих магазини, які належать Володимиру Дмітрієву, входили раніше на франчайзингових умовах у найбільшу в Росії мережу "Пятерочка". Після закінчення франчайзингового договору вони стали працювати під брендом "П'ятачок". Логотипи двох торговельних мереж виявилися дуже схожими один на одного. Дмітрієв, звернувся з позовом до арбітражного суду, вимагаючи припинити використання логотипу іншими магазинами мережі "Пятерочка" мотивуючи це тим, що він має виняткове право на таке його використання.
Судові розгляди тривали з 2006 року. Днями Свердловський обласний суд залишив в силі рішення першої інстанції, що визнала Володимира Дмітрієва винним за статтею "Незаконне використання товарного знаку" і засудила до штрафу в розмірі 60 тис. руб. Слідство постановило, що Дмітрієв з метою збагачення назвав свої магазини схожою назвою "П'ятачок" і використовував зображення цифри "5" для того, щоб його легко можна було сплутати з товарним знаком мережі "Пятерочка".
"Пятерочка" — найбільша російська мережа універсамів. Її власник - Х5 Retail Group, під управлінням якої 900 магазинів мережі "Пятерочка", 211 супермаркетів "Перекресток" і 53 гіпермаркети "Карусель".
читати статті
Відтепер жителі Цумані можуть придбати усе необхідне у новому сучасному супермаркеті «Наш Край».
Нещодавно мережа супермаркетів SPAR відкрила дві нові торгові точки.
Чому франчайзинг "Наш Край" — це вигідний вибір для тих, хто мріє власного бізнесу в сфері продуктового рітейлу.
Мережа супермаркетів SPAR в Україні взяла на себе завдання розвитку та підтримки малих та середніх виробників, і результати їхнього проєкту насправді вражають.
Франшиза супермаркету "Наш Край" надає підприємцям можливість вести власний бізнес з мінімальними початковими витратами та ризиками.
найчайтіше читане
В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу
Джоббінг чи власна автомобільна заправка?
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
Завдяки співпраці з фінансовими установами, компанія може надавати своїм франчайзі кошти на відкриття та розвиток бізнесу
В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності
популярне на форумі
подарунгок
Якщо ви любите віскі або шукаєте ідеальний подарунок для цінителя, варто звернути увагу на...
подарунгок
що можна подарувати на новий рік
Летнее
Лето вот вот уже близко, а купальники надо покупать заранее. Уже подготовились? Если не успели -...
Rozetka йде в доставку їжі
Не забудьте на островок взять пляжную одежду - https://mathilda.com.ua/kupalniki/plyagnaya-odegda/ В ней вы на острове...
Як відкрити магазин біжутерії. Бізнес-план
Ми пропонуємо приватні, комерційні та особисті кредити з дуже низькими річними процентними...
Еко-шик: комплексний еко-франчайзинг
Торгова марка “Еко-шик”: магазини органічних продуктів, кафе з ексклюзивними рецептами від...
DeSheli - осторожно, мошенники!
У этих ребят постоянно меняются телефоны и они представляются разными "салонами". Я живу в Киеве....
DeSheli - осторожно, мошенники!
09.07.2015, салон по адресу М. Расковой, 2а. Консультант Елена встретила любезно, провела первый...