продукти харчування, напої
Чудо-Піч: Німецькій концепції – український смак
Про те, яким чином німецька концепція Ditsch перетворилася на українську "Чудо-Піч" і які особливості цієї адаптації, розповідає заступник директора ТзОВ "Чудо-Піч" Володимир Бережний
Чудо-Піч: мета досягнута
Кількість франчайзингових торговельних точок мережі "Чудо-Піч" вже перевищила двісті
Криза допомагає Пану Пишко
Компанія вважає цей рік вдалим і успішним для розвитку франчайзингової мережі
Рум’яночка підтримує франчайзі
В умовах складної економічної ситуації компанія шукає індивідуальний підхід до своїх партнерів
CORN HOUSE кидає собі виклик
Активний розвиток цього року дає підстави компанії для амбітних планів на наступний
Наша Ряба з новим обличчям
Цього року компанія провела рестайлінг більше двох тисяч фірмових франчайзингових точок
Casablanca - в усі регіони
Планується, що протягом наступного року мережа покриє всі регіони країни
Наш Край: Місце - ключовий фактор успіху
Про те, що повинен враховувати підприємець, вибираючи місце для свого супермаркету розповідає керівник відділу розвитку мережі супермаркетів "Наш Край" Олександр Фелісієнко
Наш Край концентрується на Заході та Центрі
Наш Край залучає франчайзі, з якими вже співпрацює, до відкриття нових супермаркетів
Стардог!s по-українськи
Російська мережа Стардог!s вийшла на український ринок. До кінця року в Україні буде 18 закусочних
За покупками на тиждень - в SPAR
Компанія Спар-Україна відкрила по франчайзингу в Києві супермаркет тижневої закупівлі
Пиволюб по франчайзингу
Компанія націлена на відкриття 30-40 франчайзингових магазинів щороку
DOGGER йде у франчайзинг
Компанія Street Food Systems, створивши у жовтні нову торговельну марку, планує активний розвиток її мережі по франчайзингу
Стардогс під патронатом київської мерії?
Київська мерія відкриє у столиці України 16 закусочних спільно з деякою російською компанією...
Кукурудзяний бізнес
Торгівля вареною кукурудзою у стакані швидко набирає обертів в Центрально-Східній Європі
Наминайко всюди
Концерн Хлібпром вдосконалює виробництво та планує присутність франчайзингових кіосків Наминайко в будь-якій точці України
Експедиція в Піраміду
У Києві відкрився черговий франчайзинговий магазин "Експедиція"
Перша франчайзингова міні-установка CORN HOUSE
У Мелітополі працює міні-установка CORN HOUSE, що належить другому франчайзі компанії
Франчайзі потрібна доставка
Зацікавленість франшизою стріт-фуду пропадає, коли стає відомо про відсутність доставки
Вихід - асортиментний діапазон
Розмова з Президентом Zarina Group SA Наталією Нетовкіною