Торговельна марка DOGGER з'явилася на українському ринку в жовтні цього року. Протягом двох тижнів планується запуск восьми власних торговельних точок в Києві. Компанія Street Food Systems, що розвиває мережу під брендом DOGGER, планує наступного року відкриття близько ста точок, як власних, так і по франчайзингу.
"Ми позиціюємо себе як новий концепт у сфері стріт-фуду. Чим ми відрізняємося від звичайного стріт-фуда, що пропонує хот-доги - так це в першу чергу якістю продукту, який ми продаємо. Сосиски, що використовуються в наших хот-догах, виробляють спеціально для нас, в них 83% м'яса. Така ж ситуація з булочками і соусами. Крім того, ми ставимо високі вимоги до санітарії, Все це якісно відрізняє нас від всього іншого, що пропонується покупцям на вулицях", - розповіла про конкурентні особливості концепції DOGGER представник компанії Street Food Systems Оксана Чічканова.
Компанія ретельно оцінює конкурентне середовище в місті, в якому планує працювати франчайзі, дає рекомендації відносно місцерозташування точок, а також корегує цінову політику. Якщо, наприклад, для Києва середній чек складає 9,5 грн, то для меншого міста ціна знижуватиметься відносно умов того середовища, в якому працює франчайзі.
Для відкриття торговельної точки DOGGER підприємцю знадобиться приблизно 70.000 грн. Паушальний внесок в системі відсутній, роялті складає 3000 грн. в місяць. Окупність точки згідно песимістичного сценарію складає 7,5 місяців.
читати статті
Відтепер жителі Цумані можуть придбати усе необхідне у новому сучасному супермаркеті «Наш Край».
Нещодавно мережа супермаркетів SPAR відкрила дві нові торгові точки.
Чому франчайзинг "Наш Край" — це вигідний вибір для тих, хто мріє власного бізнесу в сфері продуктового рітейлу.
Мережа супермаркетів SPAR в Україні взяла на себе завдання розвитку та підтримки малих та середніх виробників, і результати їхнього проєкту насправді вражають.
Франшиза супермаркету "Наш Край" надає підприємцям можливість вести власний бізнес з мінімальними початковими витратами та ризиками.
найчайтіше читане
В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу
В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
Як змінилаь ситуація на ринку продажів франшиз? Про це розповість керівник відділу продажу франшиз мережі OS.9 – Юлія Сербіна.
Які формати зараз найбільш популярні та прибуткові
популярне на форумі
Летнее
Лето вот вот уже близко, а купальники надо покупать заранее. Уже подготовились? Если не успели -...
Rozetka йде в доставку їжі
Не забудьте на островок взять пляжную одежду - https://mathilda.com.ua/kupalniki/plyagnaya-odegda/ В ней вы на острове...
Як відкрити магазин біжутерії. Бізнес-план
Ми пропонуємо приватні, комерційні та особисті кредити з дуже низькими річними процентними...
Еко-шик: комплексний еко-франчайзинг
Торгова марка “Еко-шик”: магазини органічних продуктів, кафе з ексклюзивними рецептами від...
DeSheli - осторожно, мошенники!
У этих ребят постоянно меняются телефоны и они представляются разными "салонами". Я живу в Киеве....
DeSheli - осторожно, мошенники!
09.07.2015, салон по адресу М. Расковой, 2а. Консультант Елена встретила любезно, провела первый...
DeSheli - осторожно, мошенники!
Не слушайте откровенно негативные отзывы! Это все недоброжелатели. Убедилась на собственном...
Эко-лавка ищет партнеров
Добрый день, Тамара! Всю информацию о данной франшизе Вы можете увидеть на нашем портале в...